wtorek, 26 lutego 2013

Gotuj z analizą cz. 1.

Hej wszystkim:-) 
 To znowu ja. Postanowiłam wprowadzić coś nowego :-) Na moim blogu rusza nowy cykl. Gotowanie stało się bardzo modne. Do wielu programów zapraszane są znane osoby, niektóre mają nawet własne programy. Tak, więc na mojego bloga zawitała gwiazda, gwiazda matematyczna a jest Nią Analiza! "Gotuj z Analizą" tego tytuły pojawiać się będą w tym moim małym zakątku świata. 

Dziś część I "Pulpeciki w sosie pomidorowym." 

 Składniki: 
 6 podudź z kurczaka, 
 przyprawy (marynata do drobiu ulubionej firmy :D), 
 olej 6-7 ziemniaków.

Krok pierwszy : Umyte mięso, zmarynować: 




Krok drugi: Obrane ziemniaki, zalać wodą i posolić, ugotować:


 Krok trzeci: Na brytwanke wylać troszkę oleju i przełożyć pomarynowane mięso
Krok czwarty: Włożyć brytwankę do rozrzanego piekarnika (180-200 stopni) 



 Krok piąty: Cieszyć się smakiem pysznych pulpecików w sosie pomidorowym:-) 


SMACZNEGO!!!:-) 

 Takie rzeczy, taka magia tylko z Analizą. :D Przepis trochę pół żartem pół serio, ale ważne, że student nie chodzi głodny!:))) No to tyle:) Żyję, mam co jeść, nie zawsze się wysypiam (w sumie chyba zapomniałam co to słowo znaczy :D), życie w niezłym biegu częso męczącym ale DZIEJE SIĘ! 

 P.S Dziękuję kierowcy tramwaju nr 11, który właśnie wiezie mnie na uczelnie, że pomimo szczytu na Gdańskich ulicach, wcale się nie obija!:)

1 komentarz:

  1. Jak możesz łączyć tą piękną sztukę nazywaną gotowaniem z przerażająco nudnym ,a zarazem męczącym przedmiotem znajdującym się na UG pod postacią Matematyki ekonomicznej ,pt. "ANALIZA MATEMATYCZNA" ! Boże broń *.*

    OdpowiedzUsuń