środa, 10 sierpnia 2011

Dadaj :)

Witam Was kochani :)
Wakacje wciąż lecą, tyle było planów i chęci ale przez tą pogodę odechciewa się wszystkiego. Najlepiej bym poszła spać...
Ale postanowiłam , że odwiedzę mój mały zakątek , więc jestem :)

W minioną sobotę brałam udział w XVI Festiwalu Piosenki "Młode Talenty" Dadaj 2011. Na szczęście pogoda dopisała .



Jezioro jest piękne, miejsce również. Na pewno jest to idealne miejsce na urlop i  na odpoczynek :) Momentami żałowałam, że nie mam stroju kąpielowego i nie mogę wskoczyć do wody czy poopalać się.

Od godziny 14.30 odbywały się próby przed występem . Po prześpiewaniu mieliśmy chwilę dla siebie:) Czas na zwiedzenie okolicy. 
Parę minut po godzinie 17 ruszyło! Festiwal Piosenki. Otwierałam swoją kategorię:) 
Na powitaniu odbyłam z naszym przemiłym konferansjerem krótką pogawędkę. Na początku myślałam , że taka rozmowa stresuje bardziej ale było wręcz odwrotnie. 



Wykonałam piosenkę w repertuaru Anny Marii Jopek - Byle nie o miłości. Słowa autorstwa Agnieszki Osieckiej. 

Po zejściu ze sceny czym prędzej wyruszyłam do moich znajomych tak by poznać prawdę co do mojego występu. Jednakże tak szybko nie dotarłam gdyż mnie ktoś zatrzymał.


Moja mina okazała wielkie zdziwienie gdy podeszła do mnie właśnie ta Pani ze zdjęcia. Bardzo mnie rozbawiło pierwsze pytanie " Dlaczego nie lubisz śpiewać o miłości" :D
To był mój pierwszy w życiu wywiad do TV. Bardzo mi miło, że zwróciłam kogoś uwagę i zainteresowałam swoim występem. Jeśli uda mi się znaleźć ten wywiad w internecie na pewno się z Wami nim podzielę.

Jeśli chodzi o nagrodę. Nie udało się zdobyć żadnego miejsca. Jednakże dostałam coś więcej. Nowe doświadczenie czyli wywiad, poznałam nowych ludzi i spotkałam się ze starymi znajomymi. Z czego najbardziej się cieszę? Że mogłam właśnie w tym miejscu i na tej scenie wystąpić:)

Teraz kochani pytanie do Was :) Czy byliście kiedyś nad jeziorem Dadaj? Jeśli tak to co sądzicie o tym miejscu?:) 

Już dzisiaj pewna nowość muzyczna :)
Buziaki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz