poniedziałek, 29 sierpnia 2011

I'm with You

Dzień Dobry :)
Dzisiaj mamy niestety ostatni WOLNY poniedziałek. Kochani spróbujcie wykorzystać to jak najlepiej :) Zróbcie to czego nie mogliście zrobić przez całe wakacje lub się wahaliście czy zrobić.To jest czas na ostatnie szaleństwa :)

Również chciałam Wam powiedzieć/ napisać, że bardzo mnie cieszy fakt, że nowa funkcja przypadła Wam do gustu i z niej korzystacie:)


Teraz już przechodzę do tematu dzisiejszego wpisu:)
"The Adventures of rain dance maggie" to tytuł najnowszego singla grupy RED HOT CHILLI PEPPERS :)



Utwór promuje ich nową płytę I"M WITH YOU która od DZIŚ już jest do nabycia w sklepach muzycznych :)



Jak Wam się podoba teledysk? :) Moim zdaniem jest bardzo fajny. Taki prosty a w prostocie cały urok:) Podoba mi się, że pokazali takich prostych ludzi i ich reakcje na ten utwór. Szczerze mówiąc rozśmieszyło mnie, jak zobaczyłam dziewczynę tupiącą nogą i kiwającą głową . Oglądając ten teledysk wykonywałam identyczne ruchy :D Zazdroszczę tym ludziom takiego koncertu. Musi być to ciekawe przeżycie. Jak Wy byście zareagowali idąc ulicą i widząc swoich idoli grających gdzieś na dachu? Jesteście za takimi koncertami czy jednak odległość by była dla Was w pewnym sensie przeszkodą?




Buziaki ;*

P.S nadrabiam zaległości :)


2 komentarze:

  1. Generalnie to uwielbiam ich odkąd pamiętam. Zakochałam się w każdym słowie, w każdej piosence.

    Do zobaczenia jutro;)
    Groszek

    OdpowiedzUsuń