niedziela, 18 września 2011

Bezpieczna przystań.

Witajcie :)
Mamy dzisiaj piękny , słoneczny, niedzielny poranek. Aż by się chciało gdzieś z domu wybyć. Niestety ja nie mam takiej możliwości.. Dopadła mnie angina. Od piątku jestem skazana na antybiotyk i na łóżko. Na szczęście antybiotyk chyba działa gdyż już mogę przełykać (fakt ten budzi we mnie nadzieje na szybkie wyzdrowienie)  jednakże borykam się z silnym katarem. Wyglądam jak Rudolf. Czasami się zastanawiam czy w  ogóle mam jeszcze nos czy już dawno mi odpadł:D
Ze względu na chorobę miałam więcej czasu na nienaukę :D I tak chwyciłam za prezent 18-stkowy, którym jest najnowsza opowieść Nicholas'a Sparks'a  "BEZPIECZNA PRZYSTAŃ"


Jeśli chodzi o czytanie książek to powiem, że jestem wybredna. Nie jest tak, że przeczytać potrafię wszystkie. Książka musi mnie zachęcić do siebie i wciągnąć. Uwielbiam czytać książki od deski do deski, nie lubię rozkładać na dni. W tedy dla mnie czar pryska. Jednakże na takie czytanie trzeba mieć wiele wolnego czasu gdy ma się do czynienia z książkami nieco grubszymi.;p
"Bezpieczna przystań" to książka opowiadająca o zwykłych ludziach oraz o problemach obecnego stulecia. O miłości, która łączy się z przeznaczeniem. O trudzie życia, wychowaniu dzieci, ucieczce do lepszego życia do właśnie tej bezpiecznej przystani. Nie chcę Wam zdradzać zbyt dużo , byście sami mogli odkrywać prawdę strona po stronie. Bardzo miło mnie zaskoczyła szybkość akcji. Już bodajże po 10 lub 12 stronach  byłam w kręcona w perypetię bohaterów. Wszystko jest takie tajemnicze, że człowiek musi nieźle główkować. Gdy opowieść powoli zbliża się do końca nie można mieć pewności jak się ona zakończy. W mojej głowie było kilka scenariuszy . Nie wiadomo było czy historia się zakończy happy endem czy tragedia. Do ostatniego zdania zastanawiałam się jaką decyzję podejmą bohaterowie.
Nicholas Spark's idealnie zadbał o to by czytelnika wzruszyć i zszokować. Jest to już jego 16 wydana książka i wciąż zaskakuje. Po przeczytaniu kilku jego książek zastanawia mnie fakt dlaczego w swoich utworach zamieszcza wątek śmierci lub choroby bliskiej osoby? Czy właśnie my ludzie , najbardziej się tego obawiamy?   


Książka dostępna na

Najtaniej oferuje empik. Wchodząc w powyższe linki również możecie przeczytać krótki opis książki:)


Czy ktoś z Wam czytał "Bezpieczną przystań"? Jeśli tak, jakie są Wasze wrażenia, odczucia? Może czytaliście inne jego utwory, co sądzicie o nich?




Jestem ciekawa czy są wśród Was fani Nicholasa Sparks'a.
Pozdrawiam i buziaki;* 

1 komentarz:

  1. Nikolas Sparks w każdej swojej książce zamieszcza cząstkę swojego życia, porusza jakiś problem z którym musiał borykać się on lub jego bliscy, więc każda książka ma w sobie ziarno prawdy i autentycznych przeżyć. Myślę, że to w tym tkwi sukces jego powieści. Wiem to, ponieważ przeczytałam jego autobiograficzną książkę pt: "Trzy tygodnie z moim bratem" Polecam. Po tej lekturze każda książka Sparksa nabiera innego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń