niedziela, 25 września 2011

Wyjście z cienia...

Witajcie;)
Jest godzina 9 eh... powiedzcie mi dlaczego tak jest , że jak mamy czas by pospać to nie możemy spać a jak nie ma czasu to tak bardzo chce się spać :P nie wiem czy to zrozumiale napisałam ale wybaczcie mi to :P
Dzisiaj jest niedziela . Eh... Ostatni dzień weekendu a tak na prawdę dzień nauki... oj weekend był pracowity mam nadzieję , że już niedługo będą widoczne jego efekty.:)

Dzisiejszą notkę poświęcę wokalistce , która dopiero teraz "ma swoje 5 minut". Tak na prawdę jest znana już od dłuższego czasu. W wieku 6 lat wzięła udział w programie "Od przedszkola do Opola" (zapewne to pamiętacie :D ) Wzięła udział w 4 edycji programu "Idol". Współpracowała z Liberem. Czy już wiecie o kim mowa? Jeśli nie to ostatnia podpowiedź:) W tym roku wydała dwa solowe single. Jeden z nich jest o nie dużych rzeczach a drugi opowiada o tym co możemy wyśnić :)

Tak oczywiście jest mowa o SYLWI GRZESZCZAK.

Trzy lata temu Polska śpiewała "Kiedy znajdziemy się na zakręcie co z nami będzie...". Zapewne to pamiętacie :) Był to duet Liber i Sylwia Grzeszczak.


Jeszcze z tej płyty Sylwia zaśpiewała w takich hitach jak:




Dzisiaj kontynuje swoją solową karierę. Trzeba przyznać, że dobrze jej to idzie. Drugi wydany singiel i drugi hit tego roku.




Jeśli chodzi o teledysk do piosenki "sen o przyszłości" wyobrażałam sobie to troszkę inaczej. Przyznaję się bez bicia. Teledysk mi się bardzo podoba. Jest wciągający i przykuwa uwagę, pomimo tego, że jest ukazana historia zwykłych ludzi.  Śliczna jest postać anielicy. Jak Wam się podoba teledysk?

Jak myślicie czym jeszcze Sylwia nas zaskoczy? Jej  pierwsza solowa płyta juz niedługo wpadnie w nasze ręce. Ma się ukazać 25 października.
Czy cała płyta będzie obfitować w  hity? Czy to Sylwi 5 minut czy zostanie na dłużej?:) Te pytania kieruję do Was kochani czytelnicy:)



Pozdrawiam Was bardzo gorąco :)
Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz