środa, 12 października 2011

Powrót

Dobry wieczór.:)
Bardzo długo mnie tu nie było. Za co Was bardzo przepraszam. Jednakże mój stały czytelnik (w tym miejscu Cię pozdrawiam :P) podał kolejny powód bym tu powróciła. Planowałam tu wrócić szybciej ale życie zrobiło inaczej.  Przez ostatni miesiąc wiele się zmieniło wiele rzeczy musiałam poukładać. Stawałam przed wieloma dylematami, które musiałam dobrze przemyśleć. Zamknąć kilka drzwi a otworzyć nowe. Gdy coś się kończy jest taka pustka ale trzeba żyć dalej bo takie właśnie jest życie. Ciągła walka o przetrwanie i o szczęście. Chyba teraz jest dobry czas aby powrócić tutaj, do WAS!!:)

Weekend był pełen wrażeń. W sobotę wyjazd do Głotowa i współpraca z zespołem "Napełnieni radością", która zakończyła się 3 miejscem  w Przeglądzie Pieśni Ewangelizacyjnych. Podejrzewam, że mogą się pojawić komentarze typu " co tak słabo..." itd. Zawsze może być lepiej ale trzeba się cieszyć z tego co jest prawda? My daliśmy z siebie wszystko i się świetnie przy tym bawiliśmy a czas temu poświęcony nie można uznać za stracony. Jeśli chodzi o taki mój komentarz do konkursu to uważam, że ciężkie jest porównywanie zespołu ewangelizacyjnego do scholi kościelnych. Uważam, że to są dwie różne kategorie. Sama bym miała problem z przyznaniem miejsc/nagród w takim wypadku.
W niedziele brałam udział w przedstawieniu o Janie Pawle II z okazji Dnia Papieskiego. Długie kazanie pod czas mszy razy trzy ale przetrwaliśmy. Warto było tak marznąć i się tak nie wyspać. Wiecie co? Najpiękniejszą rzeczą w tym są spontaniczne reakcje ludzi. Wzruszenia , uśmiechy, miłe słowa. Szczególnie te miłe słowa zachowam na zawsze w moich wspomnieniach. To wszystko to nagroda za trud pracy. Dla takich słów warto kroczyć tą drogą którą podążamy. Naprawdę :)

Dzisiejsza notka należy do tych z serii prywatnych. Ale myślę , że już niedługo może nawet dzisiaj, pojawi się coś muzycznego:) Biorę się do roboty i zadbam o ten mój mały kącik :)

Jeśli  czytając dotrwałeś do tego miejsca DZIĘKUJĘ ;*


"nie żadne wifirifi tylko wifi!" "Sory memory" "Rozum mam chłopaka!" :D i jak tu ich nie kochać :D

1 komentarz:

  1. a ja wytrwałam :PPP


    i weeeź :P co tak słabo :PP elito Ty moja kochana :D:d

    OdpowiedzUsuń