piątek, 14 października 2011

Muzyczne wariacje!

DZIEŃ DOBRY ROBACZKI!:D

Rozpoczął się nam  długi weekend z tego powodu po wczorajszym 18-stkowaniu dzisiaj mogłam sobie pozwolić na dłuższy pobyt w łóżku. Dziś planuję zrelaksować się na cały przyszły tydzień, który może być ciężki, jednakże wychodzę z założenia , że co mnie nie zabije to mnie wzmocni :) Poszperałam troszkę w Internecie i znalazłam dla Was coś ciekawego:)

Znacie go zapewne z programu Szymon Majewski SHOW, to właśnie on śpiewał piosenki wspak. Mogliście go również poznać na youtube gdzie dodaje swoje zwariowane covery. Mowa jest o CEZIKU! :)

Dla mnie CeZik to zwariowana osoba, która ma świetny pomysł na siebie i na muzykę. Obowiązkowo trzeba wspomnieć, że jest bardzo ale to bardzo utalentowaną osobą sama ilość instrumentów na których umie grać jest spora, do tego dołączyć należy śpiewanie, aktorstwo oraz pomysłowość. Zdecydowanie z Nim nie można się nudzić. Oto dzisiaj dla Was mam dwa najnowsze jego filmiki.

Inspiracją pierwszego filmiku była kuchnia. Pomieszczenie o czterech ścianach i jednym suficie, które jest wypełnione różnymi często ukrytymi dźwiękami.

Bardzo podoba mi się jak on to robi z takim wielkim poczuciem humorem. Jest pozytywnie zakręcony!:) Oglądając jego filmiki uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Zdecydowanie CeZik to bardzo dobry sposób na poprawę humoru.

Wielki plus należy mu się również za to, że wciąga w te wariację innych ludzi. Niedawno zakończył się projekt "Let's make a piosenka". Projekt polegał na stworzeniu piosenki wraz z internautami. Dzisiaj można już podziwiać jego efekty. Poniżej możecie zobaczyć co wyszło z połączenia kilkunastu uzdolnionych ludzi. 



Ja jestem jak najbardziej na TAK! 
A Wy? Co sądzicie o CeZiku, jego wariacjach i nowych utworach?;)


Z ciekawością czekam na Wasze wypowiedzi:) 
Pozdrawiam buziaki;*

1 komentarz: