niedziela, 16 października 2011

Tylko mnie kochaj!

Dzień dobry :)
Dzisiaj mamy wyjątkowo słoneczny dzień . Mam nadzieję, że jest również taki ciepły. :) Wczoraj w telewizji mogliście oglądać jedną z kultowych polskich komedii romantycznych pt. "Tylko mnie kochaj" 
Ale czym byłby film bez muzyki? Czy również dla Was muzyka w filmie odgrywa jedną z najważniejszych ról?  W "Tylko mnie kochaj" pojawiło się wiele polskich jak i zagranicznych hitów. Niektóre z nich budzą we mnie radość, inne wzruszenie. Oto dzisiaj prezentuję dla Was pełna listę 18-stu utworów, które ukazały się właśnie w tym filmie:




















To jest pełna lista utworów:) Która piosenka Wam najbardziej się kojarzy z filmem "Tylko mnie kochaj"? Która jest Waszą ulubioną ?:)

Pozdrawiam :* I czekam na Wasze odpowiedzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz