środa, 25 stycznia 2012

dieta tabletkowa

HEJO;)
Od dzisiaj jestem na diecie tabletkowej. Mała ilość snu w ostatnim tygodniu i  dużo stresu spowodowało, że mnie coś dopadło. Kaszel rozrywa moją klatkę piersiową. Co jest nie do zniesienia. Pomimo tego walczę z nauką. Mam tysiąc  pomysłów na pracę z polaka co sprawia, że nie mogę skleić sensownego zdania. Plan jest taki żeby pracę skończyć do końca tygodnia, może uda się:)

Kasia w komentarzu mi poleciła płytę m.in. Selah Sue. Dziękuję bardzo, jak najbardziej to jest trafione w moje gusta. Chciałam Wam i ja ją polecić.



Płyta to kawałki w stylu soulu, funku, reggae, rocka, hip-hopu i popu. Najbardziej chyba mnie urzeka jej niesamowity głos, który z delikatną gitarą fantastycznie się komponuje. Płyta w sam raz na spokojne, bądź pracowite wieczory. Płytę promuje singiel Raggamuffin, jednak myśle, że największą popularność dała piosenka This World, którą słyszymy w reklamie Kinder Bueno ( do posłuchania- tutaj)

Dzisiaj polecam Wam do posłuchania właśnie singiel Raggamuffin. Teledysk jak najbardziej przykuwa uwagę i porywa do tuptania :D



Jak Wy zaczeliście ferie?;)
Buziaki;*

2 komentarze:

  1. Ja ferie zacząłem od studniówki : D A teraz: trening, trening, trening, trochę nauki ^ ^
    Mam końską dawkę tabletek przeciwzapalnych nic mnie nie boli, jestem nieśmiertelny xD
    Fajna piosenka.
    Nie przemęczaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za troskę :) I życze zdrówka i owocnych treningów i nauki :)
    Pozdrawiam Karolina;)

    OdpowiedzUsuń