wtorek, 24 stycznia 2012

kiedy serce śpi

Witajcie kochani:)
Kurz studniówkowy już opadł i dopadła mnie szara rzeczywistość ferii maturzysty. Trzeba ten czas wolny poświęcić na naukę do matury. Właśnie wzięłam się za pisanie pracy maturalnej z polskiego i zbieram materiały do wstępu :D. W moje ręcę trafiła książka "Perfect- Wszystkie pilne sprawy" i tak sobie siedzę z moim koteczkiem który już się wierci i jednak nie podoba mu się wbijanie pazurków w moje nogi. W książce doczytałam sie ciekawych informacji, mowa była o Jonaszu Kofcie, który napisał tekst do melodi stworzonej przez Zbigniewa Hołdysa. Z ciekawości postanowiłam znależć piosenkę, którą wykonuje zmarła niedawno Irena Jarocka. Tekst i muzyka mnie zmiażdżyła.  Posłuchajcie sami :


Kiedy serce śpi, daj odpocząć mu
Przecież czeka je nowy ból
Na czas jakiś wejdź w codzienności tło
Mniejsze dobro w niej, mniejsze zło

Pośród zwykłych spraw niech mijają dni
A ty żyj!

Kiedy serce śpi, daj odpocząć mu
By nabrało sił, przecież czeka je nowy ból
Kiedy serce śpi, jak zmęczony ptak
Nie budź nigdy go, sił mu brak
Jest zmęczone twych uczuć zmienną, grą,
Niechaj sobie śpi, a ty z nim

Pośród sennej mgły niech mijają dni
Serce śpi
Zęby wzlecieć znów, żeby znów się wzbić
Musi nabrać sił, nim nadejdzie to, co ma być
Kiedy serce śpi, daj odpocząć mu
Przecież czeka je nowy ból
Kiedy zbudzi się, wtedy da ci znak
Zatrzepoce jak w sidłach ptak
Jeszcze wyrwie się, jeszcze jeden raz
Frunie w blask

Kiedy serce śpi, miłość zbudzi je
Znów tęsknota, lęk, gorycz, radość
W nie, wejdzie w nie
Kiedy serce śpi, daj odpocząć mu
Przecież czeka je nowy ból
Na czas jakiś wejdź w codzienności tło
Mniejsze dobro w niej, mniejsze zło
Pośród zwykłych spraw niech mijają dni
A ty żyj!
Kiedy serce śpi, daj odpocząć mu
Przecież czeka je nowy ból

Pozdrawiam;*

4 komentarze:

  1. Ładna ta piosenka, ale dlaczego tak smutno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu jest czas na radość i smutek.:):) podobno za wesoły mam blog więc trzeba go troche zasmucić :):) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Irena Jarocka [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna piosenka...To miło ,że tak młoda osoba zachwyca się twórczością Ireny Jarockiej;)) Pozdrawiam Cię Karolinko;))

    OdpowiedzUsuń