piątek, 21 grudnia 2012

co raz bliżej święta

Siema!!! :D

Wszystkie systemy logistyczne uskutecznione! UWAGA - PAKOWANIE!  Koniec tygodnia na uczelni, przyszedł czas na przerwę świąteczną i WIELKI powrót do domku.!!!!!:)
Jak widzę, jak od dwóch dni wszyscy już się zbierają do domków a połączenia na dworzec przechodzą oblężenie, mam chęć pstryknąć palcem i znaleźć się w Pasłękowie!!!! NIENAWIDZĘ się pakować... Jak tyle rzeczy upchać w czymś małym hmm.... co mi będzie przydatne a co nie? Nawet tymbarkowy kapsel pyta "kto wie". Wiem, że potrzebuję szybkiej regeneracji sił bo po prostu nie mam na dłuższą czasu! :D Zaraz  święta i po świętach a później styczeń ciężki miesiąc dla studenta. W sumie przerwa świąteczna nie będzie nudna w końcu ze mną będzie zbiór zadań do analizy matematycznej i angielski matematyczny! Taaaaa, zachciało się studiowania matematyki:D 
Mój cel na najbliższy czas - wypocząć, nabrać sił, zrelaksować się, przeżyć pięknie święta, nadrobić zaległości ze znajomymi, ogarnąć materiał na uczelnie i DOBRZE SIĘ BAWIĆ!!! :D

Święta, święta ... widać to już wszędzie:P nawet Mikołaj poczuł magię świąt i odwiedził mnie szybciej :P myślę, że to efekt sprzyjających mu warunków atmosferycznych albo chciał zdążyć przed końcem świata ! :D 
Myślę, że nastanie czas kiedy z recenzuję moje prezenty  na blogu no  a zarazem się pochwalę jaka ja to byłam grzeczna w  tym roku !:D

Świat przybrany w kolorowe barwy! Niestety Gdańska Starówka mnie troszkę rozczarowała, myślałam, że będzie to bajkowa kraina no ale nie narzekamy! :D Jestem ciekawa co Pasłęk przygotował czy coś się pozmieniało!:) W końcu miesiąc to kupa czasu :D

Oto mała fotorelacja z przedświątecznego spaceru po Starym Mieście!














Jak Wam idą przygotowania do świąt? Już wszystko posprzątane? Pachnie już świątecznym jedzonkiem? Ja nie mogę się doczekać kiedy wejdę do domku a to wszystko mnie ogarnie! 

Trzymajcie się cieplutko!:*

2 komentarze:

  1. Małgosiałkę22 grudnia 2012 22:36

    "..widocznie niebo ma do opłakania sporo
    dlatego daje klimat przemijania tym wieczorom
    kiedy jestem znowu sam ciągle moknął serca miast
    zawsze, gdy otwieram okno i patrzę nocą na Gdańsk.." ♥

    OdpowiedzUsuń