czwartek, 20 grudnia 2012

Let it snow!

HEJ!!!:)

Już dawno temu miała swoją tegoroczną premierę piosenka Last Christmas. Już nikogo nie dziwią choinki i ozdoby bożonarodzeniowe w centach handlowych i na ulicach. Zaczął się szał przed świąteczny. Jednak dla mnie czas przed świąteczny zaczął się dużo wcześniej. W naszym studenckim gniazdku już od jakiegoś czasu stoi choinka ubrana w świecidełka i kilka łańcuchów. A i bym zapomniała są też papierowe ozdoby. Świąteczne piosenki stały się codziennością a w obecnym czasie w ruch poszło pakowanie prezentów. 

Ja natomiast, kiedy gdzieś tam kilkadziesiąt km ode mnie, na zamku w Malborku ,gdzie w najlepsze trwało pichcenie świątecznych pierników i robienie bombek, pozazdrościłam i pociągając nosem wraz z towarzystwem chusteczek ruszyłam ku świątecznemu nastrojowi. 


Co można zrobić z kilku kolorowych kartek  i materiałów z małą pomocą kleju i nożyczek?


Postanowiłam w tym roku zrobić coś od serca, coś wyjątkowego dla moich najbliższych. Wyjątkowe z tej racji, że zrobione własnoręcznie i włożone kawałek serducha. Pomimo wielu kilometrów ode mnie chcę aby mieli chociaż małą cząstkę mnie. 

Po kilku godzinach sklejania, powstały takie małe prezenciki :)





Kartki musiały troszkę poczekać na uzupełnienie i dopracowanie małych szczegółów, gdyż nawał pracy na uczelni i choroba mnie wykończyły a każdą wolną chwilę wykorzystywałam na sen. Ale udało się :) Zebrałam się w sobie i napisałam każdemu kilka słów.



Zadbałam również o to by kartki nie były nudne w środku, więc zostały przystrojone w małe świąteczne elementy.:) Kartki już gdzieś tam podróżują, więc mam nadzieję, że z ogromnym opóźnieniem nie dojdą :) A jak troszkę się spóźnią to idealnie opiszą nadawcę, który spóźnienia ma chyba we krwi.:D Z góry przepraszam wszystkich adresatów za mały poślizg z życzeniami ale na pewno jeszcze w porę do Was się odezwę. 
Niestety nie wszystkim wyjątkowym osobom miałam możliwość wysłać kartki ale na pewno im to w jakiś sposób wynagrodzę! :) 

Co sądzicie o wysyłaniu kartek świątecznych w XXI wieku ? Czy Wy chcielibyście dostać taką kartkę czy może wolicie telefoniczne życzenia?

Już na koniec, krótka świąteczna historyjka:)



Dobrego wieczoru i nocki! BUZIAKI!!:* 

1 komentarz:

  1. Jeśli i do mnie taka kartka trafi to będzie wisiała na lodówce cały rok :) śliczne są.

    OdpowiedzUsuń