piątek, 29 marca 2013

tuż, tuż

Cześć kochani! :)
Niestety z odstraszaniem zimy poszło coś nie tak. Wybaczcie! Na prawdę się starałam ... Obawiam się, że jeszcze do niedawna bawiący mnie kwejk o rzucaniu się śnieżkami w lany poniedziałek, stanie się rzeczywistością! No cóż nic na to nie poradzimy, najważniejsze by próbować czuć tą wiosnę choćby w sercu albo w mieszkanku. 
A pro po węchu, jak Wam idą przygotowania do świąt?
U mnie już pachnie odparzoną kapustką na gołąbki. PS. Uwielbiam gołąbki choć jem bez kapustki;p Taka troszkę kinder niespodziana! Dobieram się do wnętrza :) Miłośników tego warzywa proszę o kontakt , oddam w dużych ilościach! :D
Za mną dzisiaj generalne porządki, okna umyte, podłogi lśniące, natomiast jutro pora na ciasta... Oj będzie kusiło, a tu ścisły post. 
Wróciłam do mojej rodzinnej miejscowości. Niby długie wolne ale mam wrażenie, że zdecydowanie za krótkie. Dobry czas na wszelkie zaległe i nie zaległe odwiedziny, za wieloma osobami się baaardzo stęskniłam. Lecz , wiem, że niektóre spotkania będą niemożliwe. Przygotowania do świąt, święta i po świętach a jeszcze multum nauki, eh zachciało się studiowania:D ! Mam nadzieję, że uda mi się wszystko pogodzić :) Będzie czas i na sen , odpoczynek, spotkania , jedzenie i naukę. No i wciąż mam nadzieję, że i tu częściej zawitam!:) 

Jako że , najważniejsze rzeczy w domku porobione, więc wraz siostrą zabieramy się jutro za ozdoby świąteczne. Macie jakieś swoje stałe elementy dekoracji, bez których święta nie mogą się odbyć?
W moim domku na pewno są to malowane jajka !:) Poszperałam trochę w "internetach" i znalazłam cuda! :) Oczywiście przeważały jajeczka, ale zobaczymy co za dzieła wyjdą z pod naszych rączek:)


Dla Was mam oczywiście muzyczne pisanki! :))

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIdglpobaS4AP426NTirSPJGX2q_Xa41JiSUF0olgdNEKCsYCgh5p78QdIVGbKakuMDtSFvQJMsyGH_Ny3yoBSVZuw7c03VYk_RmeOsMArlN45cr6TtR_yFeYKCPw02s6PhTN3SRFAMegX/s400/page5.jpg

Udanych, niemęczących przygotowań do świąt życzę!:*
Pozdrawiam::*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz