niedziela, 26 czerwca 2011

Maraton sztuki.

Cześć kochani :)
Pierwszy wakacyjny weekend za nami ... Ale uważam za udany z wyjątkiem końcówki ale wychodzę z założenia że co mnie nie zabije to mnie wzmocni :P Wracając do weekendu. Tak, wczoraj byłam na koncercie zespołu ENEJ :)
Chłopaki chyba troszkę zmęczeni już koncertowaniem. Po koncercie w Młynarach czekał na nich występ w Suszu. Codzienne występy męczą . Jednakże starali się bawić. Publiczność na początku stała twardo jednakże nasza ekipa wariowała od początku:) Szkoda tylko, że było słabe nagłośnienie na początku nie słyszeliśmy ich a potem chyba oni się nie słyszeli bo widać męczyli się. Mimo wszystko , pomimo tych kilku minusów uważam wypad i koncert za udany:) Pozdrawiam wszystkich którzy bawili się na koncercie w Młynarach!!!! :)

Ja korzystając z czasu wolnego zajęłam się zdjęciami z maratonu sztuki , który odbył się chyba jakieś 2 tygodnie temu. Maraton sztuki to spotkanie ludzi którzy się zajmują: rysunkiem, muzyką, grafiką, poezją, fotografią i w wyznaczonym czasie pracują nad tym , mogą skorzystać ze współpracy specjalistów w danej dziedzinie. Później prace stworzone w tym czasie będą pokazane szerszej publiczności.






W krótkim czasie chyba udało się zrobić w miarę coś fajnego. Mi się bynajmniej przynajmniej podoba nastrój jaki powstał na zdjęciach. A co Wy o nich sądzicie? Co uważacie o takich maratonach sztuki które są organizowane w szkołach? W Waszej szkole coś takiego jest organizowane?


Dobrej nocki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz