niedziela, 5 czerwca 2011

upał

Dzieeeeeeń Dobry ! :D
Ależ upał ! Przebywanie na słońcu jest wręcz męczące. Jednakże znalazłam doskonały sposób na ochłodę:)




Właśnie skończyłam te pyszności ze zdjęcia ^^ mniam :) domowy , tani i dobry sposób na chwilę przyjemności . ( haha zabrzmiało to jak tekst z reklamy) xD A Wy jakie macie sposoby na upalne dni?;)

Jestem w trakcie robienia plakatów na biologię i ogarniania się na dzisiejsze występy z okazji Dnia Dziecka. Tak troszkę spóźnione ale to nic :P Dzieci ( tak mówię też o sobie ) powinny mieć dzień dziecka cały rok :P Jeśli chodzi o dzisiaj przyszykowałyśmy małą niespodziankę dla "młodszej młodzieży" . Jeśli się uda może jakieś zdjęcia tu się pojawią :) Jednakże teraz możecie zobaczyć co wychodzi z połączenia kijanki i aparatu. Wystarczy KLIKNĄĆ:)

 Dzisiaj piękna pogoda także zachęcam Was do opuszczenia czterech ścian i korzystania  z odrobiny lata.Ci co jednak pozostają w domu, proponuję włączyć telewizor godz. 20. Na kanale Polsat odbędzie się koncert  TRENDY w ramach Sopockiego Festiwalu TOP TRENDY 2011r. natomiast na kanale TVN finał I edycji X-FACTOR.

Do finału dotarła trójka wykonawców: Ada Szulc, Gienek Loska i Michał Szpak.

zdjęcie pochodzi ze strony xfactor.plejada.pl
Moim faworytem jest Gienek Loska. Dla mnie to jest prawdziwy artysta, wychodzi na scenę padają pierwsze dźwięki i dzieją się cuda. Nie potrzebuje jakiś scenografii, chorografii i dziwnych strojów. Wystarczy, że stanie na scenie i zaśpiewa a już człowiekowi zapiera dech w piersiach. Mam nadzieję , że wszyscy ludzie to docenią i zauważą to co ja dostrzegam w Gienku. Myślę , że wysłanie na niego sms'a to bardzo dobra inwestycja :) Kto Waszym zdaniem  z tej trójki wygra pierwszą edycję X FACTOR ?

Ciekawa jestem Waszych faworytów:) 
Do usłyszenia :) Pozdrawiam :* 


EDIT - Jedak dzisiaj nie wezmę udziału w występie:/ Chyba nawet dalsze występy są odwołane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz