środa, 27 lipca 2011

Poszukiwana Amy W...

Dzień dobry kochani.
Niestety cztery dni temu świat obeszła smutna wiadomość. Amy Winehouse nie żyje. Pierwszy raz ta wiadomość przeczytałam w komentarzu na serwisie plotkarskim i nie chciałam w to uwierzyć. Szczerze myślałam, że ktoś robi sobie bardzo głupi żart. Ale niestety wiadomości się potwierdziły:(



Dzisiaj w tej notce chcę się skupić na twórczości Amy.  Dla wszystkich tych którzy chcą się dowiedzieć więcej na temat śmierci Amy i uroczystości pogrzebowych odsyłam do stron.



Amy Winehouse - według Wikipedii. wokalistka soul, jazz i R&B
Jej odejście to wielka strata dla branży muzycznej.
Lady Gaga mówi , że " Amy na zawsze zmieniła muzykę POP" . Ktoś inny się wypowiada , że bez niej dzisiaj nie było by m.in. Adele.  

Moim zdaniem przyzwyczaiła ludzi do nowych brzmień. 
Zachwyciła nas wszystkich swoim niesamowitym głosem posłuchajcie sami :

 




Podejrzewam że dla każdego z czym innym kojarzy się Amy Winehouse. Mi się kojarzy szczególnie z piosenką Rehab takie jest moje pierwsze skojarzenie i od razu w głowie słyszę jej głos. Ogromna szkoda, że już nie usłyszymy tego głosu na żywo i w nowych utworach...

A jak Wy zapamiętacie Amy? Z czym Wam się kojarzy? Może w pewien sposób odegrała jakąś rolę  w Waszym życiu?



Pozdrawiam Karolina :*

1 komentarz: