poniedziałek, 11 lipca 2011

Sposób na deszczowe wieczory:)

Dobry wieczór kochani,
niestety po raz kolejny przeliczyłam się z czasem, wczoraj nie dałam rady napisać tutaj ponownie.
Moi znajomi wiedzą , że prowadzę zabiegane życie, zawsze mam jakąś robotę. Często z tego powodu jestem na siebie zła, ale skoro chce się mieć coś to trzeba pracować. Dzisiaj zaliczone dwie próby i szczerze padam na twarz. Tak, tak pisze do Was trup ...
W ramach przeprosin mam dla Was pyszną notkę.:)

Wczoraj z Moniką spędziłyśmy przemiły BABSKI wieczór. Wpierw "małe" słodkości później ubaw przy dobrej a zarazem głupkowatej polskiej  komedii " Jak się pozbyć cellulitu ? " Ktoś z Was oglądał ten film? Jakie wrażenia?


A o to sposób na deszczowe wieczory :)


a to szybki i łatwy przepis na te cudeńko:
2 szklanki mąki
2 szklanki mleka
4 łyżki cukru
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
1 jajko
1/4 szklanki oleju
Wszystko to zmieszać i gotowe :) mniam :P



Smacznego;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz