niedziela, 18 grudnia 2011

po przerwie

hej kochani:) jeszcze tak długo nie było tu przerwy. Niestety połączenie nauki w klasie maturalnej i śpiewania to nie lada wyzwanie. Obszerny materiał i zaliczenie go nie tylko na dwa wymaga poświęcenia większej ilości czasu. Jeszcze należy znaleźć czas na sen. Również czas zacząć pisanie pracy z polskiego. Temat brzmi "Zanalizuj język piosenek jednego z zespołów lat 90, wyjaśniając zasadność doboru środków wyrazu" . Piszę o zespole Perfect , przez co musiałam się zaopatrzeć w książkę "Perfect, wszystkie pilne sprawy"  500 str historii i życia zespołu. Może być ciekawie.  A tym czasem zdycham sobie po wczorajszym występie w Suchaczu. Śpiewałyśmy w "ogrzewanym" namiocie na plaży. Mój organizm niezbyt dobrze zareagował na zmiany temperatur jak już włączyli dmuchawe to aż sucho robiło się w gardle i nosie a jak dmuchawa była wyłączona to człowieka trzesło a temp. jak na podwórku. W dodatku zostałyśmy poczęstowane krokietami i pierogami z kapustą i grzybami. Pisząc o tym już mnie mdli. Coś mi zaszkodziło i teraz cierpie. Leżę w łóżku pod ciepłą kołderką wraz z ropuszkiem i się kuruję. Zaraz czas na lekture pod tytułem "Wiedza o społeczeństwie" nie ma to jak uprzykrzanie mat-fizowi życia:)  To by było na tyle jeśli chodzi o nudne życie maturzysty. Szkoła , nauka, sen , szkoła , nauka... itd

Dzisiaj mam do Was kilka pytań:)
Jakiś czas temu zakończyła się pierwsza edycja programu "The voice of poland" do finału doszło czterech przystojniaków. Każdy z nich miał okazję zaprezentować swój singiel. O to wszystkie 4 single:




Zgadzacie się z wynikami? Czy ktoś inny powinien wygrać? Który z tych cztrech singli Wam podoba się najbardziej? Który z nich ma szanse zabłysnąć w polskim show biznesie?;) Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi:)

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz