niedziela, 25 grudnia 2011

Świąteczny czas z Rihanna:)

Witam wszystkich z pod  ciepłej pierzynki:) niedawno wstalam  a w głośnikach leci krążek "talk that talk". Lubię ten czas gdy mogę dłużej poleżeć i w dodatku posłuchać dobrej muzyki. Hahah można powiedzieć, że Rihanna staje się tradycją świąteczną. W tamtym roku dostałam płytę LOUD :) Na prawdę by było miło gdyby tak co roku tworzyła takie materiały. Jestem najbardziej na TAK :)
Apropo Rihanny to kilka dni temu ukazał sie teledysk do drugie singla" You da one"
Jak Wam się podoba? Tak jako ciekawostkę dodam, że okładka płyty jest cała w takim klimacie. Zamiast tekstów piosenek są niesamowite zdjęcia:):)
Myślę, że kolejnym hitem z płyty będzie piosenka "Where Have You Been".
Zachowana w typowo tanecznym klimacie podbije cluby taneczne:):) Posłuchajcie:)
Jak oceniaciacie nową płytę Rihanny?:) pozdrawiam:*

1 komentarz:

  1. Jestem jej fanką . Przesłuchałam najnowsza płytę, lecz tylko niektóre piosenki trafiają do mnie. np. Where Have You Been, Fool in Love , We All Want Love hmmm a z tych bardziej tanecznych to Roc Me Out i We Found Love. ;) do reszty jeszcze za bardzo się nie przekonałam ..

    Polecam Ci płytę Selah Sue, Kimbry i Lana Del Rey .

    OdpowiedzUsuń