sobota, 24 grudnia 2011

święta

Witam :) Zapewne już jesteś po kolacji Wigilijnej. Zapewne brzuszki już pełne a karp już został obskubany z ości a Mikołaj już opróżnił worki:) Zadowoleni z prezentów?;)
Tylko zostało jeszcze pójść na pasterkę. W tym czasie można spędzić rodzinnie czas przy TV.  Ciężko się zdecydować, telewizja proponuje duży wybór. Można obejrzeć: "Ojciec Panny Młodej II" , "Zróbmy sobie wnuka", "Kevin sam w Nowym Jorku" (czyli film bez którego nie ma świąt ) i "Holidays". Ja wędruję między Kevinem a Holidays. Podoba mi się dobór dzisiejszych filmów. Filmy, które można oglądać miliony razy, znana jest cała fabuła a mimo tego człowiek z wielką przyjemnością je ogląda:)


Korzystając z tej okazji, że to dopiero początek świąt chciałam Wam złożyć życzenia.

Zdrowych, wesołych świąt, w gronie rodziny, w zgodzie z samym sobą i z innymi tak by chociaż na te kilka dni liczyły się uczucia i każdy mógł być szczęśliwy. Życzę również dużo miłości. To ona nadaje sens całemu życiu, sprawia, że świat nabiera barw. W pakiecie do tego życzę Wam spełnienia marzeń. Walczcie o swoje marzenia, bo tylko robiąc to co kochacie możecie być szczęśliwi i być z siebie dumni. WESOŁYCH ŚWIĄT!

Co Wam przyniósł Mikołaj?:)

Jeśli nie czujecie świąt może to Wam choć w małym stopniu pomoze. :)

3 komentarze:

  1. Co to za święta, nawet kolędnicy do mnie nie przyszli. Pod choinkę dostałem kasę : |
    Świat się sypie.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę tylko : WESOŁYCH ŚWIĄT :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Anonimowy - daj znać a z miłą chęcia przyjde jako kolędnik/czka:):)

    OdpowiedzUsuń