niedziela, 29 kwietnia 2012

Ale to już było...

Witajcie :)
Przepraszam Was za moją tak długą nieobecność. Musiałam kilka rzeczy doprowadzić do końca i to one mi pochłonęły tak dużo czasu. Skończyłam już pracę maturalną z polskiego co spowodowało, że przy ostatnim zdaniu  ze szczęścia aż łzy mi napłynęły do oczu. Od piątku jestem szczęśliwą absolwentką Zespołu Szkół w Pasłęku. Cieszę się, że już mam wakacje i w dodatku taka piękna pogoda ale przykre jest to, że już teraz wkraczamy w te prawdziwe dorosłe życie. Nie będzie powtórki i drugiej szansy. Każdy z nas teraz będzie miał swoje życie.











Od tygodnia zmagam się z jakimś cholerstwem. Na początku tylko był katar a teraz już jestem bez głosu. Po naładowaniu się tabletkową mocą jakoś moje gardło pozwoliło mi wziąć udział w Przeglądzie Piosenki Religijnej i zaśpiewać na zakończeniu roku szkolnego, jednakże w piątek po północy zrobił strajk. Na prawdę dziwne uczucie chcesz coś powiedzieć a tu jeden wielki zgrzyt albo cisza. Ale nie poddaje się tabletki dalej poszły w ruch a już jutro odwiedzę mojego kochanego doktora, który na pewno już się za mną stęsknił :D


 Teraz jeszcze małe powtóreczki do matury szczególnie jeśli chodzi o lektury (żeby nie było wahań kto czyim synem czy kto kogo zabił);D a już w prawdziwe wakacje zajmę się książkami, które otrzymałam za naukę oraz  sprawowanie funkcji przewodniczącej SU.



Biografie Adele już można powiedzieć, że zaczęłam czytać. Miałam tylko zajrzeć jak się zaczyna i tak jedno, dwa słowa już zdanie potem strona, druga. Musiałam się powstrzymać i ta przyjemność odłożyć na czas po maturach:) Kolejną książką jak widać będzie "Dla Ciebie wszystko", podejrzewam że pochłonę ją  jeden dzień... Ktoś może ją już czytał?:) Nie zawiodę się na Nicholasie?;)

 No i na koniec trochę zdjęć z występu. W poniedziałek powinnam mieć również zdjęcia z występu zespołowego ( nie skromnie pochwalę się zajęliśmy I miejsce :D ) oraz filmik z mojego występu.  




Teraz mam już więcej czasu, więc i częściej tu zajrzę chyba, że znów mój kochany Stefan( mój komputer) będzie płatał mi figle;/ 

A na koniec piosenka , która kojarzy mi się z wakacjami i z moją cudowną klasa 3A :*


Do zobaczenia już niedługo:)
Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. śpiewasz? boże ;D super ;D KOCHAM ŚPIEWAĆ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biografie Adele to chyba i ja bym przeczytała :D

    Troche późna ale gratki Karolcia ;*
    Ula ;)

    OdpowiedzUsuń