niedziela, 29 kwietnia 2012

10 000 - konkurs

Dobry wieczór kochani :)
Dzisiaj sprawiliście mi prezencik. Spojrzałam w statystyki i zobaczyłam magiczną liczbę 10 tys. wyświetleń bloga :) Tak właśnie z tej okazji chciałam Wam zrobić mały prezencik.  Jest nim konkurs z małą nagrodą .

Nagrodą w konkursie będzie wygodny i elegancki materiałowy pokrowiec na 20 płyt. Nowy, nie używany wyjęty z foli do celów sprawdzenia środka :)




Nie ma nagrody bez zadania :) A Waszym zadaniem jest odpowiedzenie na pytanie. 
Dlaczego zaglądasz na mojego bloga ? 

Swoje wypowiedzi należy wysłać na email: kilian5karolina@gmail.com 
email zatytułowany - KONKURS
Inaczej zatytułowane e-maile będą nie odczytywane. 
Na e-maile czekam do piątku (4 maja) do godziny 23.59 :)

UWAGA ! Wygrywa jedna najciekawsza wypowiedź:)


Dziękuję za te 10 tys odwiedzin :) 
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz