sobota, 28 lipca 2012

Hej:)
Gorące buziaki dla tych co tu jeszcze zaglądają :) na prawdę miło, że komuś tu się chce jeszcze wejść :) minął długi okres od mojego ostatniego wpisu, cóż nie będę się tłumaczyć, że nie było czasu no ale gorzej bywało z weną. (Co tak na prawdę uświadomiłam sobie po przeczytaniu wpisu na jednym z polecanych przeze mnie blogów.)  Jak już chciałam się czymś z Wami podzielić to albo nie wiedziałam jak to złożyć w jakieś sensowne zdania albo sprzęt w domu odmawiał posłuszeństwa i tak dni uciekały aż do dziś.:)


Musiałam przemyśleć parę spraw, poukładać sobie wszystko co się koło mnie dzieje i czego tak naprawdę chcę. Jeszcze bywają sprawy co do, których mam wątpliwości ale przecież dopiero się uczę dorosłego życia. Dwie kwestie są pewne :) Będę studiować w Gdańsku i mam już dach nad głową. W sumie to jest jeszcze trzecia pewna kwestia. Zamierzam nawet na studiach prowadzić bloga!:) Może to być o wiele cięższe w realizacji niż teraz, ale pewnie najczęściej będę do Was pisać podróżując komunikacją miejską :) Znając siebie im więcej mam na głowie tym bardziej ze wszystkim się wyrabiam także mam nadzieję, że wytrzymam w tym postanowieniu. Hehe możliwe, że pojawiają się wpisy w stylu "kuchnia studenta" czyli jak szybko i tanio się najeść :D


Jest 28 lipca i wracam po dłuższej przerwie ! :)
Pozdrawiam :*


2 komentarze:

  1. ok, to już wiem, kto dla nas będzie gotować! :D

    OdpowiedzUsuń