sobota, 28 lipca 2012

prawy do lewego

Witam :)
W ostatnim czasie chodziła za mną pewna stara dobra piosenka :) myślę, że każdy dobrze ją zna czy ten mały czy ten duży . Na weselach jest obowiązkową sprawą i z tego względu, że zbliżają mi się dwie takie uroczystości możliwe, że dlatego piosenka nie dawała mi spokoju:P

Piosenka to "Prawy do lewego". Ostatnio po raz pierwszy obejrzałam teledysk do tej piosenki i szczerze uśmiech nie schodził mi aż do samego końca;D  Zobaczcie sami:


Teledysk powstał w 1999r., także kawał czasu temu. W piosence zachwyca mnie nie tylko część instrumentalna, która rozrusza każde przysłowiowe "drewno" ale również słowa i wykonanie tej piosenki przez Kayah :) W teledysku Kayah pokazuje swoje całkiem inne oblicze :) Polecam obejrzeć do końca i podziwiać efekty komputerowe lat 90-tych :D

Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Ta piosenka zawsze kojarzyła mi się z za dużą ilością procentów na staroświeckim weselu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do teledysku - pff.. norma. po % nigdy nie czuć grawitacji, dlatego często się upada.

    OdpowiedzUsuń