niedziela, 8 lipca 2012

Kandydat na hita- come back!

CZEEEEŚĆ ! :D
Ta pogoda mnie zabije:/ Lubię słońce, na prawdę, ale fajnie by było jak by jeszcze było czym oddychać:) Najgorsze są noce kiedy jest duszno a nad chodzi burza, więc o otworzeniu okna można pomarzyć;/ Dobra koniec marudzenia :D Jest gorąco,ale jak to ostatnio mi ktoś powiedział tłuszcz się topi:P Może i w tym jest trochę prawdy :D 

Piszę do Was dopiero dzisiaj, ponieważ w ostatnim czasie miałam trochę spraw do załatwienia i byłam w rozjazdach a po przyjściu do domu padałam od razu na łóżko. Natomiast kiedy miałam już siłę, burze "zabierały" prąd na dobrych kilka godzin. Jednak powróciłam! :D Bardzo się cieszę z tego powodu bo mam dla Was kilka nowości, ale również piszę by się pochwalić, że liczba 12 tys. odwiedzin została przekroczona!!!! DZIĘKUJĘ! 

Jeśli mowa o nowościach to wracamy do zabawy "Kandydat na hita"

Z pośród dwóch propozycji wybieracie ten, który Waszym zdaniem ma największe szanse na stanie się hitem :) Wybieracie poprzez wpisanie w komentarzu numeru piosenki. Mile widziane jakieś zdanie bądź dwa argumentujące dlaczego wybraliście właśnie tą piosenkę ;)

Głosowanie trwa do piątku (13 lipca) do godziny 23:59:)

Oto nasi kandydaci.

Obie Panie pochodzą z Polski jednak startują z repertuarem w języku angielskim.
nr 1



Sabina Jeszka, finalistka 3 edycji programu Mam Talent. Widzów nie tylko zachwyciła talentem ale również urodą i skromnością . To w jej towarzystwie prowadzący Marcin Prokop dostawał palpitacji serca:)
Teraz pojawia się by zaprezentować nowy singiel "Good times".

nr 2 



Druga kandydatka to Margaret tak na prawdę Małgorzata Jamrozy, 20-latka prowadząca modowego bloga  (www.margaret-j.blogspot.com), oprócz tego, że na zdjęciach prezentuje się nieziemsko to w dodatku  z miłą chęcią słucha się jej debiutackiego utworu "Thank You Very Much":)


Jestem ciekawa co wybierzecie ! :) Dwie piękne i utalentowane panie:) Mi obie piosenki od razu się spodobały :) Choć trochę rozczarowałam się teledyskiem pierwszej kandydatki, tak jakoś nie pasował mi do osoby Sabiny, no ale wyrok zostawiam w Waszych rękach :) 
Zapraszam do głosowania :) 

buziaki :* pozdrawiam:*

1 komentarz:

  1. Wybieram :

    http://www.youtube.com/watch?v=ix8H1QXeU2M


    :D

    OdpowiedzUsuń