czwartek, 27 stycznia 2011

Początek :)


Jak każdy z Was dobrze wie najtrudniejsze są początki. Czy to początek szkoły czy pracy. A teraz zaczął się początek istnienia mojego bloga. Po kilku minutach od założenia bloga na blogspot.com ogarnęło mnie zdziwienie. Nie spodziewałam się, że to będzie takie łatwe w obsłudze. Wcześniej miałam blogi na onet.pl i na bloog.pl ale naprawdę tu jest o wiele łatwiej posługiwać się i bawić :)

Może na samym początku nie powinnam wszystkiego mówić o tematyce bloga ale zdradzę kawałek rąbka tajemnicy. Moje całe życie jest związane z muzyką, ona towarzyszy mi każdego dnia. Po części będzie to mój muzyczny pamiętnik, będziecie mogli tu znaleźć dużo na temat moich własnych interpretacji muzyki jaka jest puszczana w radio , TV  lub której słucham na codzień. Zapewne pojawi się wiele rzeczy dotyczących mojej "działalności" muzycznej. Czyli co się dzieję z poszczególnymi zespołami i ze mną samą :) To są moje takie małe plany a co z tego wyjdzie to się przekonamy już niebawem :) Wszystko może się zdarzyć i zmienić :) 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że to pierwsze ale nieostatnie nasze spotkanie :)

6 komentarzy:

  1. zobaczymy jak Ci pojdzie blogowanie xD
    Nie jest tak łatwo jak na fbl ze zdjeciami...
    No ale mysle, ze komu jak komu, ale Tobie pojdzie całkiem nieźle ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będzie ciekawy blog jak i Twoje zakręcone życie :pp ;) Życzę miłego pisania i dużego zainteresowania! ;*** ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to będzie ciężkie wyzwanie dla Ciebie. Miałaś nie zdradzać tajemnicy, a wszystko powiedziałaś.
    Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sluchaj sie huczka. On wie wszystko o blogowaniu, z 3 komentarzami pod kazdym artykulem.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, ale tu ładnie :)mam nadzieję, że poprowadzisz tego bloga właśnie tak, jak to zapowiedziałaś, trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kimkolwiek jesteś, możesz byc tylko sobą.

    Owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń