sobota, 29 stycznia 2011

Przemawiajmy !:)

Bardzo mi miło, że jednak ktoś odwiedza mojego bloga i jest kilku śmiałków co nawet odważą się przemówić. Wielu z Was oglądających wyraża swoje opinie bezpośrednio do mnie np. na gg bojąc się: "a popsuje te komentarze" albo "mój komentarz nie pasuje do tych co są". Proszę Was nie myślcie tak :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i te miłe i te gdy krytykujecie :) Każda opinia jest wskazana :) Zadając Wam pytanie w notce liczę na odpowiedź, ponieważ chcę poznać Wasze zdanie :)

Apeluję do wszystkich odwiedzających: NIE BÓJCIE SIĘ PRZEMÓWIĆ nie jest to takie trudne:):*



Wczoraj zachwycałam się słońcem, że postanowiłam je dorwać gdy będzie zachodziło za horyzont :) Wyżej efekt moich polowań :)  

Już niebawem muzyczny post :) Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Musisz przyjśc na Dworcową, tutaj są najpiękniejsze zachody :)

    z czółko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto co ty wygadujesz ?!
    Najfajniej to wygląda latem albo jak jest srogi mróz na złodziejowie ;]

    OdpowiedzUsuń