piątek, 28 stycznia 2011

słońce!!!! :)

Dzisiaj dosyć późno wstałam, nie planowałam za szybko opuszczać mojego łoża. W łóżku było milutko i cieplutko miałam tak spędzić dzień do wieczora. Jednak moje plany nie doszły do skutku, promienie słoneczne dorwały mnie. Po mimo tego śniegu i mrozu słońce wyraźnie mi sugerowało że jest lato :) Jednak szybko wróciłam do rzeczywistości gdyż spojrzałam na telefon który pokazał mi datę 28 stycznia. Moje marzenia o wakacjach prysły jak bańka mydlana ale nie ma co narzekać jest słońce a poziom moich hormonów szczęścia  bardzo wysoko się podniósł.


Przez ten nadmiar promieni słonecznych przypomniały mi się wakacje , to było zaledwie pół roku temu a wydaje się wiecznością. Tak po krótkim namyśle stwierdziłam, że tylko jedna piosenka mi się kojarzy z letnią porą. Wszędzie gdzie tylko byłam słyszałam w radio lub mijający mnie ludzie nucili hit zespołu Volver-"Volveremos".


Tak naprawdę gdy myślę co było w  wakacje 2010 to pierwszą myślą jest ta piosenka. Piosenka ta zapewne powstała z myślą o wakacjach, o wakacyjnych miłościach i znajomościach. Jednak należało by się zastanowić czy zespół Volver nie jest przypadkiem zespołem "jednej piosenki"? Czas urlopów i przerwy letniej od szkoły minął a my w radio czy w innych środkach przekazu nie słyszymy żadnej nowej piosenki tego właśnie zespołu. Podejrzewam, że wielu z Was zna zapewne jeszcze piosenkę "Chcę" ale czy stała się ona hitem? Raczej nie, bynajmniej dla mnie :)  A może zespół Volver to zespół sezonowy i znów powróci na wakacje by zaskoczyć nas wakacyjnym hitem? 

A Wy co myślicie na temat zespołu Volver ? czy minione wakacje kojarzą Wam się z ich hitem ? A może całkiem inne piosenki są symbolem Waszych wakacji 2010? Czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi :) Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Mi lato kojarzy się z enejem. Jakby nie było zaczęło się od Kortowiady, a skończyło w pasłęckim kinie. Wszystko toczyło się wokół eneja i każdy znał tekst "Lubie ulice, ulice, gdy do okna puka noc..."
    Co do zespołu Volver - nie znam się na "hitach" i nigdy w życiu nie słyszałam tego zespołu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje to rozkwit mojego punkowego życia :D, punkowej muzyki. To było coś... Z resztą jak każdego lata leci Dżem, jakieś hity do śpiewania i to przy czym najlepiej się piwo pije i spędza czas podczas letniego wieczoru z przyjemnych wiatrem.

    Volver? Precz z komercją, nawet tego nie posłucham.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie przepadam za zespołami tego typu. Szczerze mówiąc "przeboje", które można usłyszeć w naszych rozgłośniach radiowych rzadko trafiają w mój gust. Ale odwołując się do zdjęcia słonecznika, które wstawiłaś wyżej - od dawna jestem pod wrażeniem :)jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strzał w 10 !
    Właśnie z tą piosenką kojarzą mi się wakacje;) Gdy ją słyszę przypominają mi się wszystkie wypady ;D Morze, jezioro, słońce ^^
    Fajnie, że Tobie również kojarzy się z czasem kiedy jest tak słonecznie ^^

    ;**

    OdpowiedzUsuń