środa, 6 kwietnia 2011

CRUDE

Witajcie :) Co tam u Was? :)
Ja długi weekend wykorzystuję na odpoczynek psychiczny ale niestety nie na odpoczynek fizyczny :) Troszkę wzięłam się za siebie i swoją kondycję :) A już jutro do szkoły eh... Dwa dni a 6 spr ... ale co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

W minioną sobotę byłam na koncercie zespołu CRUDE :) Sympatyczne człowieczki:)  Koncert z przygodami ale uważam, że warto było przyjść. Zespół istnieje chyba już od 2 lat i muszę stwierdzić , że poczynili spore kroki, z każdym koncertem jest co raz lepiej. Wokalista Paweł się rozkręca:) Nie jestem jakąś specjalistką ani nie znam się zawodowo na muzyce ale słychać, że Paweł się poprawił wokalnie w końcu widzę, że bawi się tym co robi :) No co tu dużo mówić , lubię ich muzykę i autorskie kawałki są równie ciekawe jak grane przez nich covery. Chłopaki i Bryniu czekam na więcej Waszych własnych utworków :) Nie od razu Kraków zbudowano :) a Wy w dobrą stronę zmierzacie :) Jakby co jednego słuchacza już macie pewnego :P

- zdjęcie pochodzi ze strony Parlament Nicht Club



Teraz coś dla ucha :) Podsyłam Wam utworki wykonywane przez CRUDE :) Niektóre filmiki są jak dopiero startowali jeszcze nawet z ex składem ale teraz już widać efekty dwuletniej pracy :)

Covery:




Autorski numer : )


Może ktoś z Was był na sobotnim ich koncercie? Jakie są Wasze wrażenia ? :) Jest co raz lepiej ? Co sądzicie o autorskich kawałkach zespołu CRUDE? Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :)

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz