czwartek, 21 kwietnia 2011

volver

Witam:) Tzn. DOBRY WIECZÓR :D Ostatnio jestem bardzo zabiegana pomimo tego, że zredukowałam swoje obowiązki i zajęcia to mimo wszystko brakuje mi wciąż czasu. Wybija 23 na zegarze a ja myślę tylko o jak najwcześniejszym położeniu się spać :) Tak, tak uwielbiam spać , to jest totalny relaks:) Jak to moja mamuśka mówi , wszędzie mnie pełno i tak więc w tamten weekend pojawiłam się w Lidzbarku Warmińskim na Festiwalu i koncercie zespołu Volver :) Niestety a może stety na Festiwalu robiłam za widza i "fotografa" :D hihi ^^  jak ktoś chce wynająć prywatnego fotografa to wiadomo gdzie pisać :P :D

Jeśli chodzi o koncert to nie jechałam z nastawieniem ale będzie super ale oni są świetni. Lubię wieczorkiem posłuchać od czasu do czasu ich piosenek, albo znam je po prostu bo muszę ale nigdy nie byłam ich jakąś zagorzałą fanką. Wokalista Mariusz tak jak wcześniej nie zaskoczył mnie swoim głosem, jednak chórki pod względem barwowym bardzo przyjemnie mnie zaskoczyły:) Po koncercie stwierdzam, że mocną stroną tego zespołu jest instrumentarium;) dali czadu chłopaki :)

Na pewno wolicie pooglądać zdjęcia niż czytać o moich wrażeniach także małe seria zdjęć :)




myślałam, że mnie fanki zjedzą za te zdjęcie ...






Czy znany Wam jest zespół  Volver? Co o nim sądzicie? A może nawet byliście na ich koncercie?:) Jeśli tak to jakie są Wasze wrażenia?;)

Pozdrawiam ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz