piątek, 29 kwietnia 2011

wyniki i magia wspomnień

Hej kochani :) Co tam u Was słychać? Mam nadzieję, że dobrze rozpoczęliście dłuuuuuuuuuuuugi weekend. W tym miejscu pozdrawiam wszystkich co mają przedłużony weekend i również tych co nam go przedłużyli czyli MATURZYSTOM ! :** Tak, tak kochamy Was :D

Dzisiaj pożegnanie maturzystów. Eh przetrwałam, troszkę roboty było. Jak wróciłam do domu pierwsze co przytuliłam się do łóżka. I tak trwaliśmy w objęciach przez prawie 5h. Niestety dalej się czuję nie wyspana. Eh... Cel majówki ? DOBRZE SIĘ WYSPAĆ !! :)


Dzisiaj zakończyło się głosowanie na NAJLEPSZĄ NOWOŚĆ. 
Głosów było nie dużo lecz udało się wyłonić dwóch zwycięzców:) 
Na I  miejscu znalazła się piosenka blue cafe - "buena"
Natomiast na II umieściliście Jennifer Lopez z piosenką  "I'm into You"

Dziękuję bardzo za wszystkie oddane głosy :) 

Na sam koniec mam dla Was piosenkę, która może napełni Was dobrym humorem na majówkę :):) 
Gdzieś mój mózg usunął z pamięci ten zespół i piosenkę. Miło byłam zaskoczona gdy odnalazłam utwory, z którymi są związane miłe wspomnienia :) Także zapraszam do posłuchania.



Co sądzicie o tej piosence? Czy zdarzyło Wam się tak, że kiedyś usłyszeliście gdzieś przypadkowo pewną piosenkę bądź melodię z czymś Wam się skojarzyła albo odnosiła się do wspomnień? Nagle poczuliście się w tym momencie jak w domu lub wróciliście do tych wspomnień a na Waszej twarzy pokazał się duży uśmiech? Powiem Wam jest to cudowne uczucie ! :) Czekam na Wasze konkretne historie dotyczące pytań wyżej :)

Pozdrawiam ;*



WEEKEND ROZPOCZĘTY !!!!!! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz