piątek, 8 kwietnia 2011

"Moje piosenki"

Hej :)
Nie wiecie jaka jestem szczęśliwa, że mamy weekend.!!!!!:)) Te dwa dni były strasznie wyczerpujące. Cały tydzień nauki tak nie męczy jak te dwa minione dni. Dzisiejszym moim planem jest się dobrze wyspać! O tak !!! Pogoda brzydka za oknem , więc mogę śmiało iść spać , nic nie stracę :)
Wracając do tematu notki, ostatnio zajrzałam do  mojej spiżarki płyt i tak ponownie w moje ręce wpadł krążek Moniki Brodki „Moje piosenki”.


 Ta płyta urzekła mnie swoją delikatnością i wyraźną w głosie taką kobiecością. Najnowsza płyta Moniki jakoś mnie nie przekonuje do siebie. Fakt świetna jest muzyka i jej kombinacje ale moje serce porywa ta delikatna Monika. Z najnowszej płyty jedynie podoba mi się utwór „krzyżówka dnia” (chodź teledysk mnie zawiódł) oraz „Excipit” :) Wielkim zaskoczeniem jest że własnie ten utwór jest wykonany w języku francuskim a ten język cudownie brzmi , bardzo  polecam tą piosenkę tak przy kubku gorącej herbaty lub kakao.


 
Wracając do płyty „Moje piosenki” chciałam Wam polecić szczególnie trzy piosenki . Chodź cała płyta jest warta zakupu na pewno jeszcze gdzieś można ją dostać :)
„Za mało wiem”
ach gitarowe brzmienie ^^

"Taka jak wszystkie"

„glock”


A Wy którą wolicie Monikę Brodkę ? Tą z nowej płyny czy starej? Jakie są Wasze ulubione piosenki tej wokalistki? Może należycie dotych osób któe nie przepadają za muzyką i osobą Moniki Brodki?  Zapraszam do wyrażania opini:)

Trzymajcie się cieplutko;*

2 komentarze:

  1. Nowsza Brodka to o wiele lepsza Brodka.
    Utwory: Granda, Krzyżówka dnia i w pięciu smakach są zupełnie nowe i świeże, a do tego wprawiają w dobry nastrój, który długo się utrzymuje. Słuchając tych utworów czułam się jak bym tańczyła boso na trawie w środku lata i towarzyszył mi lekki deszczyk. Świetne uczucie, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam "Grandę" mogę słuchać tej płyty na okrągło, jest poprostu fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń