wtorek, 3 maja 2011

:)

Dzień dobry ! :D
Tak wiem dla niektórych niezbyt dobry. Widzieć za oknem śnieg to jak scena z jakiegoś najgorszego horroru. U mnie na szczęście nie ma śniegu ale za ciepło nie jest ;/ mimo wszystko się nie poddaje i od trzech dni biegam :) Tak, tak wzięłam się za siebie po świętach. Niedługo lato (o ile ono prawdziwe nadejdzie)  trzeba zadbać o swoją sylwetkę. Dzisiaj nawet udało się "zagrać " w nogę :D jeden gol był mój ^^ <cwaniak> Ale nie pytajcie ile przepuściłam stojąc na bramce :D Wracając do mojego rzeźbienia sylwetki  to na razie biegam ale potem planuję rozpocząć serię brzuszków :)

Jak myślicie to dobry pomysł na osiągnięcie płaskiego brzuszka ?
Jakie są Wasze sposoby na spalanie kilku kg po zimie i świętach?
Czekam na porady. Jest długi weekend więc jest czas aby je wypróbować :)


P.S moje dzisiejsze bieganie poszło na marne :P ale jak się temu nie oprzeć :D



Smacznego ;P ;*

4 komentarze:

  1. Jeśli chcesz spalić brzuch, to kiedy biegasz musisz ubierać się odpowiednio. Najlepiej tak żebyś czuła, że się dużo pocisz.
    Dobrym pomysłem jest też picie soku pomarańczowego lub jedzenie pomarańczy po obiedzie. Kwasy znajdujące się w owocach pomarańczy zmniejszają wchłanialność tłuszczów.
    Kolejna rada, nie wolno Ci nic jeść po godzinie 20, do spania organizm musi mieć już wszystko strawione.
    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że zawsze mam płaski brzuch przez brak większej ilości kilogramów wiem co na to pomaga :D. Dla twardzieli A6W, czyli Aerobiczna Szóstka Weidera. Mordęga, ale efekty przepiękne. Brzuszki też dobra sprawa, ale do tego trzeba dorzucić jeszcze jakieś rozciąganie ; - ).

    PS. Jak widzę te zdjęcie to nie dobrze mi się robi, ale to przez wysiłek :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha :D też biegam..(trzeba spalić tego troche xd) stare miasto, kółeczka itp:D.
    ale ostatnio jest zimno, no nie chce sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń