piątek, 6 maja 2011

wiosenne zmiany

Witam Was bardzo gorąco :)
Dzisiaj odrobina lata wróciła do mojej miejscowości. Cudowne uczucie poczuć promienie słoneczne na własnej skórze. Tak też złapałam za aparat i porobiłam trochę zdjęć. Efekty możecie zobaczyć na facebook'u  chyba, że też chcecie tu je ujrzeć? :) Miałam w planach zrobienie jakiś nowych zdjęć do nagłówka jednakże mój "osobisty fotograf" mnie opuścił:D Tak, więc wykorzystałam zdjęcia troszeczkę starsze :) Tą zmianą nagłówka chciałam abyście poczuli trochę wiosny. Mam nadzieję, że mi się udało:)



W nagłówku zostały wykorzystane zdjęcia wykonane przez Agatę Ż a autorką dzieła powyżej jest Deszczu. Bardzo dziękuję :*


Jak Wam się podobają zmiany? Poczuliście odrobinę wiosny?

EDIT :) Zdjęcia z wczoraj o które jedna osoba prosiła :) 







Pozdrawiam :* 


2 komentarze:

  1. Ładnie to wygląda. Pokaż te zdjęcia, które robiłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nieskromnie powiem, że mi się podoba. ^^
    Czuję wiosnę i nawet trochę lata.
    Może to dlatego, że to moja praca xD
    Jednakże bez odpowiednich zdjęć nic by z tego nie wyszło ;)

    P.S. I tak wole to z fioletową fazą zewnętrzną...

    OdpowiedzUsuń