sobota, 14 maja 2011

3 000 przekroczone !!!!!!!

Hej :) to znowu ja :D
Liczba wyświetleń stron na moim blogu przekroczyła 3 000 . Jest mi bardzo miło, że ktoś odwiedza mojego bloga może i nawet czyta to co piszę :) Cieszy mnie, że tych odwiedzin nie jest tak mało. Za każde wejście, za każde przeczytanie tego co pisze , za każdy komentarz bardzo ale to bardzo
dziękuję ;*



Powyższy bukiecik wylądował u mnie w pokoju:) Uwielbiam bez i właśnie chyba jego zapach jest dla mnie zapachem wiosny. A jak dla Was pachnie wiosna?

Jeszcze raz dziękuję za ten trzeci tysiąc ;* Do usłyszenia :)

4 komentarze:

  1. jejku.. mam koło domu jedno drzewko białego bzu i tak pięknie pachnie.. <3
    konwalie też są niczego sobie, ostatnio byłam w lesie i sobie nazrywałam do wazoniku :D
    mordeczka ! ;*
    p.s. oby więcej tych tysięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wiosna pachnie świeżo skoszoną trawą i słońcem po deszczu. Ciepły, mały deszczyk w słoneczne dni i burza z piorunami po upałach to jest to co sprawia, że powietrze pachnie lepiej, a mój humor się poprawia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wiosna pachnie rozgrzanym asfaltem, chłodzonym przez krople deszczu w czasie burzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zapach wiosny to miłość ... mieszające się perfumy Jego z Moimi.

    OdpowiedzUsuń