sobota, 14 maja 2011

streszczenie ;P

Witajcie kochani;) Dokładnie mówiąc późne dobry wieczór :P

Przez ten czas mojej nieobecności wiele wydarzyło się w branży muzycznej.
po 1 WYGRAŁ ENEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
po 2 finał "Bitwy na głosy"
po 3 pół finał Eurowizji
i po 4 rozdano Fryderyki 2011- nagrody  Akademii Fonograficznej.

Zacznę po kolei :) 
1. Enej tak wygrali , bardzo się cieszę z tego powodu jednakże się zawiodłam, że nie wykonali utworu "Ulice". Bardzo gratuluję chłopakom wygranej i mam nadzieję , że nie ulegną komercji i sodówka nie strzeli im do głowy. Mam nadzieję, że ten program pozwoli spełniać ich marzenia i robić to co kochają dla większej publiczności.

Poniżej możecie obejrzeć ciekawy wywiad z zespołem tuż przed finałem Must be the music.


2. "Bitwa na głosy" hmm... Do finału doszły dwa zespoły. Grupa Urszuli Dudzika i Piotra Kupichy. Zespół z Zielonej Góry był faworytem  i widać było, że dosyć pewnie się czuł w ostatnim odcinku. Jednakże we wszystkich głosowaniach to właśnie zespół wokalisty wygrywał. Występy grupy p. Dudziak dla mnie były momentami nie smaczne. Postawiono na seksapil i wypromowanie jednej z wokalistek, którą nazwano "nową Dodą" jak dla mnie to nie był komplement ale to widocznie zależy od człowieka. Natomiast występy Piotra i jego drużyny były takie z energią. Proste, bez zbędnych rzeczy. Na prawdę byłam zaskoczona, że odwalił kawał dobrej roboty. To właśnie oni zostali zwycięscami. Choć i tak była chwila niepewności kiedy prowadzący pozostałych przegranych grup mieli przeczytać wyniki Michał Wiśniewski wypalił sam, że wygrała grupa z Katowice chodź jeszcze nie była otwarta koperta. Sporo osób wzięła to na serio, na szczęście kiepski żart lidera "Ich troje" był prawdziwy.



3. Półfinał Eurowizji. Jako patriotka trzymałam kciuki za Magdalenę chodź moja wiara w jej zwycięstwo była dosyć mała. Moje przewidywania z notki "eurowizja ponownie" się sprawdziły. O naszej reprezentantce było głośno. Przez europejskich dziennikarzy była ogłoszona faworytką całego konkursu. Właśnie chyba to rozbudziło nadzieję w Polakach, że może tym razem sie uda.  Piosenka "Jestem" wystartowała z nr 1. Moim zdaniem początek był słaby, mało przekonujący , dopiero w 3/4 piosenki ukazywał się jakiś poziom wokalny. Widoczne było skupienie na tańcu i chorografii a nie na wykonaniu muzycznym. Sami zobaczcie:


4. Tak doszliśmy do ostatniego punktu ostatnich wydarzeń. Dla niektórych może nawet i najważniejszego. Fryderyki 2011. Nagrody otrzymały między innymi Monika Brodka ( trzy statuetki ) : Wokalistka Roku, Album Roku POP i. Produkcja Muzyczna Roku, Kuba Badach  został ogłoszony Wokalistą Roku, również Ania Dąbrowska otrzymała statuetkę w kategorii Wideoklip Roku  do utworu "Bang bang" . Więcej informacji na temat Festiwalu znajdziecie ---> klik

Zwycięski wideoklip:

Jakie wydarzenie oglądaliście? Co zrobiło na Was największe wrażenie a może Was w jakiś sposób poruszyło?

Pozdrawiam ;* i do usłyszenia niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz