sobota, 7 maja 2011

ENEJ!!!!!!

Hej :)
Dzisiaj odbędzie się finał programu must be the music a w nim mój faworyt i zarazem ulubiony zespół. Mowa oczywiście o ENEJ!!!!!! :) Postanowiłam opowiedzieć Wam moją historię jak zaczęła się miłość do muzyki tego bandu :)

Zbliżał się koniec roku szkolnego 2010. W naszym miasteczku się zrobiło głośno na temat imprez rozpoczynających wakacje. Przedstawione zostały zespoły jakie wystąpią. Tak, więc jak to ja musiałam się czegoś więcej o nich dowiedzieć, poszperałam ich muzyki w internecie . Enej hm.. na początku no fajnie, fajnie bez entuzjazmu ale coś nowego. Akurat słuchałam wolniejszych piosenek no ale Deszczu podesłała link do piosenki "ulice"  i w ten sposób skradziono mi serce :) Przez najbliższy tydzień już w szkole przeze mnie i znajomych  tylko słuchany był Enej i Enej. Nadszedł dzień koncertu. Zebraliśmy się sporą gromadką (około 15 osób) i wyruszyliśmy pod scenę. Zaczęło się szaleństwo. Jak to na koncertach głos się traci i różne inne podobne rzeczy :)
Szczerze mówiąc koncerty na żywo w plenerze nie dorównują takiemu słuchaniu na kompie. W realu chłopaki są rewelacyjni, dają tyle pozytywnej energii !!! Miło się patrzy na osoby po których widać, że to co robią sprawia im przyjemność.

zdjęcie pochodzi ze strony glospaslek.pl




zdjęcia autorstwa Agaty Ż

Wszyscy byli zaskoczeni, że w naszym miasteczku Enej ma tylu słuchaczy. A tym bardziej,że młodzież umie się dobrze bawić.
Kilka miesięcy później odbył się następny koncert niestety w sali kinowej to tak trochę ciasno było i już nie to samo co na świeżym powietrzu. Ale mimo wszystko warto było. Po koncercie wakacyjnym każda piosenka jaką słuchałam na komputerze to ENEJ hehe tak, więc na urodziny otrzymałam płytę właśnie tego zespołu. Dziennie przesłuchiwałam ją trzy razy :D hehe klimaty udzieliły się mojej rodzince.



zdjęcia autorstwa Agaty Ż.

Za co lubię ENEJ?  Za ich super energię w muzyce, za świetny pomysł na połączenie różnych kultur. Ich piosenki mają świetne słowa. Na pewno są one z sensem i przesłaniem. Świetnie brzmią intrumentalnie i wokalnie ( to każdy może bez problemu stwierdzić:) A najbardziej ich lubię za ten optymizm w muzyce !

Najśmieszniejsze było gdy zaczęły się ich występy w programie rozrywkowym. Nic o tym nie wiedziałam gdyż jak wcześniej pisałam wolałam oglądać "Bitwę na głosy". No ale po tym jak dostałam pełno sms-ów od znajomych o treści " ENEJ na polsacie. Oglądaj!"  trzymam za chłopaków kciuki :)

Co myślę o ich występie w programie "Must be the music"? Uważam, że jest to świetny pomysł na ich promocję, chodź i przed udziałem w programie już byli dobrze znani :) Mam nadzieję, że to co mnie urzekło w ich muzyce porwie całą Polskę. Jestem pewna ich wygranej! Są tego warci. Chłopaki jak już wygracie nie zapominajcie jeszcze do nas zawitać i dać super koncert bo jak nie to... !:)

Na koniec klip piosenki, która porwała moje serce .


I coś z nowej płyty:)



Co Wy sądzicie o tym zespole? Jest Waszym faworytem? Jeśli tak , za co go lubicie? 

Pozdrawiam;*


EDIT- Jakby ktoś się nudził między 16-20 zapraszam w okolice Zamku Krzyżackiego :) 

1 komentarz:

  1. Lubię Enej. Poznałam na Kortowiadzie i z miejsca przypadli mi do gustu. Grają dobrą muzykę, ale brzmi jeszcze lepiej na żywo, kiedy publika zagłusza swym śpiewem Mynia i Lolka. Po raz pierwszy widziałam jak energia ze sceny wkracza w publike, a publika oddaje to ze zdwojoną siłą zespołowi.. i tak w kółko!
    Przypomnę Ci, moja droga, że Enej można było spotkać nawet na Woodstocku ^^
    Chłopaki są oryginalni i dzięki temu zajdą bardzo daleko. Osiągną jeszcze więcej niż wszystko, co do tej pory osiągnęli, a osiągnęli wiele, mimo że mają dopiero dwie płyty ^^

    OdpowiedzUsuń