środa, 25 maja 2011

video

Dzieeeeeeeeeeeeeeeń DOBRY! :)

Witajcie :) Właśnie jestem w trakcie unikania nauki . Tam gdzieś daleko na mnie czeka i woła zeszyt od Podstaw Przedsiębiorczości "Jak czeka to poczeka" :D  Dzisiaj po powrocie do domu ze szkoły czekała na mnie mała ale jakże smaczna niespodzianka . TRUSKAWKI !!!!!! :D Jestem zdecydowanie ich fanką. Pokuszę się na nie w każdej postaci. Najlepsze są i tak prosto z krzaka ale niestety na to jeszcze trzeba poczekać. Dzisiaj       w pyszny sposób pocieszałam się truskawkami (rozgniecionymi) z cukrem i śmietaną słodką . Mniam^^  To jest zdecydowanie smak lata. A propo smaków i zapachów. Kilka dni temu odpowiadaliście na pytanie jak dla Was pachnie  wiosna. Muszę powiedzieć, że to ciekawe, że żaden zapach się nie powtórzył i wszystkie były takie jak by to nazwać, zarezerwowane tylko dla jednej osoby. To ma w sobie urok:)

O.K Dzisiaj nie o tym chciałam Wam napisać :)

Nie dawno w sieci pojawiły się ciekawe teledysk, które przykuły moją uwagę. Zapewne już je widzieliście a więc teraz możemy o nich porozmawiać :)


Teledysk Rihanny do piosenki "California King Bed". Szczerze mówiąc gdy tylko pojawiła się najnowsza płyta "Loud" i wpadła w moje łapki, myślałam , że właśnie ta piosenka będzie najszybciej promowana. Jednak  piosenka "S &M"  wyprzedziła ten utwór. "California King Bed" to zdecydowanie dawna Rihanna: delikatna i subtelna .i ta spokojna , liryczna muzyka. Ach magia. Teledysk taki jaki najbardziej lubię, opowiadający historię.W dodatku przepiękna przyroda. Ja oglądnęłam go od początku do końca bez przerwy i z ciekawością co jeszcze zobaczę. Rihanna nie zawiodła mnie, jak by czytała mi w myślach i przejrzała moją wyobraźnie.



Kolejnym teledyskiem który chciałam Wam polecić abyście zobaczyli jest polskie video "Jednym zdaniem" De mono we współpracy z Anną Dereszowską . Na pewno teledysk wyróżnia się na tle klipów naszego kraju. Nie powiem ale byłam mile zaskoczona. Przykuwa uwagę widza a muzyka na pewno ten czas umila. Piosenka chodź nie jest szybka ale wpada bardzo szybko w ucho i zostaje tam na dłużej. Jeszcze jedna uwaga co do video:), wstawka ujęć instrumentów skojarzyła mi się z filmami i muzyką Cezika. Mieliście podobne skojarzenie?

Jak Wam się podobają powyższe teledyski? Rihanny najnowszy klip to powrót do starych czasów ? Duet De mono & Dereszowska to nowa, dobra jakość teledysku  na polskim rynku? Jak myślicie video do piosenki "Jednym zdaniem " będzie miał swoich naśladowców ?

Z miłą chęcią przeczytam Wasze opinie, więc zachęcam do pisania :)

Pozdrawiam :* Trzymajcie się ciepło:)


1 komentarz:

  1. Jestem poruszona głosem Dereszowskiej ... bardzo ciepły i klimatyczny głos.. piosenka świetna.. Prosty tekst, ale w prostocie cały urok, przekaz.

    Co do Riri to jedno - Od lat jestem jej fanką także <3 Teledysk jak najbardziej na plus.. powrót do dawnych czasów..

    PS. Lubię tu wpadać ! A i Tymi anonimkami się nie przejmuj.. mimo wszystko zżera ich ciekawość i biją Ci statystyki, taka anonimowa "krytyka", często wynika z czystej zazdrości ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń