sobota, 12 listopada 2011

2X nowość

Ponownie ja :)
Jak wspomniałam w poprzedniej notce mam dla Was kilka nowości muzycznych:)
Na pierwszy ruszt rzucam najnowsze i najświeższe utwory :)

 


Wczoraj miał premierę drugi singiel Rihanny z najnowszej płyty "Talk that talk" . Płyta ukaże się już 18 listopada 2011 roku.  Pierwszy singiel płyty to "We found love", który w bardzo szybkim czasie zdobył pierwsze miejsce na wielu listach przebojów na całym świecie. Teraz kolej przyszła na "You da one" . Jak myślicie piosenka stanie się kolejnym hitem Rihanny? Mi szczerze mówiąc chwilami wydaje się jak bym słyszała Katy Perry ale na szczęście piosenka jest zachowana w charakterze Rihanny. Jestem ciekawa co jeszcze znajduje się na nowej płycie. A wy? Zaopatrzycie się w płytę "Talk that talk" ?

Kolejna piosenka, która chcę Wam polecić to - I woke up so happy - Alicji Janosz


Ta piosenka to również singiel zapowiadający nową płytę "Vintage" która ma się ukazać późną jesienią. Na tą płytę również czekam z niecierpliwością. Tym utworem pokazała, że ma cudowny głos i stać ją na prawdę na wiele. Piosenka dla mnie jest bardzo przyjemna w słuchaniu,  no i pokazuje , że może być to na prawdę bardzo dobra płyta:) Co Wy myślicie o nowej Alicji Janosz? Szykuje się nam wielki powrót w dobrym stylu?

Zapraszam do dyskusji i czekam na Wasze odpowiedzi :)
Pozdrawiam :*

1 komentarz: