środa, 23 listopada 2011

podróż

Dobry wieczór ! :P
Co tam u Was słychać ?:) Jeśli chodzi o mnie to wszystko w porządku :) Zalatana jak zawsze:) Zaczęły się matury próbne do tego dodać pr. klas. i spr. i człowiek nie ma czasu na spanie. Chciało by się tyle zrobić, jest tyle zamiarów a czasu co raz mniej. Oprócz tego w minionym czasie odbyłam, że tak powiem muzyczną podróż. Zaczęło się od Festiwalu Piosenki Patriotycznej w Tolkmicku , gdzie wykonałam piosenkę "Powrócisz tu" z repertuaru Ireny Santor. Zaakompaniował mi nasz katecheta a zarazem organista w tutejszej parafii p. Jacek Matukiewicz. Uwielbiam jak ten człowiek gra normalnie aż mam ciary. Robi to z taką pasją i rozmarzeniem, że nie można obok tego przejść obojętnie.



Po występie bardzo miłą reakcję doświadczyliśmy ze strony widowni. Kilka osób podeszło, pogratulowało i wyraziło swoją opinię na temat samego wykonania jak i swoich odczuć pod czas naszego występu. Lubię takie sytuację, wtedy wiem, że jest dla kogo śpiewać, że to co robię nie tylko mi sprawia radość ale również innym osobom. Nie ważne czy jednej osobie, dwóm czy całej setce osób. Ważne jest to, że muzyka do nich dociera.Choć może nie jestem w tym idealna i perfekcyjna, może mam miliony wad ale z każdym występem zdobywam doświadczenie i ciągle się uczę.

Kolejnym przystankiem w "podróży" był wieczorek muzyczny pt. "Co nam w duszy gra?", który odbył się w naszej szkole. Aktywowaliśmy ponownie nasz zespół CRAZY BAND i wykonaliśmy trzy piosenki "Granda" Moniki Brodki, "Sutra" Sistars oraz "Winna" O.N.A. Jak to mówią najtrudniej występuje się  przed własną publicznością. Był stres nie ma co ukrywać no ale chyba nie było tak źle pomimo kilku małych błędów. Pomimo tych błędów nasz zespół świetnie się bawił i bardzo nam miło, że publiczność dołączyła do nas klaskając :) DZIĘKUJEMY :)

Dla tych co nie byli  lub co chcą jeszcze raz zobaczyć co tam się działo, mam dla Was filmik i zdjęcia:


Nasz występ zaczyna się około 2 minuty. :)




To by było na tyle:) Jak Wam się podoba wieczorek muzyczny? Czy w Waszej szkole są tez organizowane takie wieczorki?

 Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Nareszcie filmik :) karola wiesz że dla mnie spiewasz najpiękniej na świecie :) buziaki :* wiesz kto :)

    OdpowiedzUsuń