piątek, 4 listopada 2011

Niespodzianka owocowo-kawowa:)

Witajcie kochani :)
Dzisiaj miałam  zaledwie 2 lekcje, później miałam czas aby odespać co nie co i tak popołudniu po obiadku postanowiłam przygotować małą niespodziankę dla moich rodziców.  Pamiętam jak, jako mała dziewczynka prosiłam rodziców aby mi kupili potrzebne artykuły a potem szykowałam im wraz z siostrą słodkie niespodzianki zakazując im wstępu do kuchni. Niespodzianki mogli odebrać w "barze" :D

A o to jak można przygotować

NIESPODZIANKĘ OWOCOWO-KAWOWĄ

Przygotuj (porcja na 3 osoby):

3 szklane naczynia (kielichy)
400g śmietany słodkiej 30%
2 banany ( tyle wystarczyło)
6 kostek czekolady o smaku kawy
3 mandarynki (tyle wykorzystałam)
2 jabłka (tyle wykorzystałam)






Pierwszy krok- ubicie śmietany :) Pamiętajcie żeby przez ubiciem dobrze ją schłodzić najlepiej włożyć do zamrażarki. Dla lepszego smaku śmietany najlepiej ją posłodzić. Po  ubiciu wstawiamy do lodówki.



 Drugi krok- obieramy i kroimy owoce, mandarynki dobrze obierzcie z białych niteczek one psują smak:)

Trzeci krok -Czekoladę kroimy w bardzo drobną kostkę. Następnie wstawiamy do lodówki tak by się nie rozstopiła.

 Krok czwarty- układamy elementy układanki:) Zaczynając od mandarynek tak by na samym dole kielicha tworzyły kulkę.

Następnie nakładamy bitą śmietanę i po bokach przy ściankach kielicha wciskamy plasterki bananów.

 

Po warstwie bananów nakładamy znów bitą śmietanę a następnie posypujemy kosteczkami czekolady

 

Zostaje nam przedostatni poziom. Nakładamy na kostki czekolady bitą śmietanę a po bokach wciskamy plasterki jabłek.




  
Nadszedł czas na zakończenie. Nakładamy bitą śmietanę i posypujemy górę deseru albo z tarkowaną czekoladę lub słodkim kakao. GOTOWE :)

Przed podaniem dla gości uprzedźcie o małej niespodziance w środku (mowa o kostkach czekolady). 
Zostaje mi tylko życzyć. SMACZNEGO!:D

P.S. Moi rodzice prosili o dokładkę :P

Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Smakowicie wygląda i na pewno smakuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba sama takie zrobię bo wygląda smakowicie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zrobione zdjecia, opis itd... smacznie:)

    OdpowiedzUsuń