sobota, 12 listopada 2011

święto

Witajcie kochani :)
Jeśli chodzi o bieżące wydarzenia to niestety Mazury nie znalazły się w 7 cudach świata. Jednak za wielki sukces można uznać fakt, że Polskie Mazury są w ścisłej 14  najpiękniejszych miejsc na świecie.
Mamy długi weekend. Czas na wyjście z domu, chwilę relaksu czy odwiedziny rodziny.  Ja wybrałam te trzy propozycje na raz. Odwiedziłam moją siostrę w Toruniu. Toruń odwiedzam po raz n-ty, jednakże zawsze poznaję coś nowego. Jestem w szoku ile Starówka ma uliczek i ciekawych zakątków. Jednym z nich jest to co wielu ludzi szuka, miejsce, które często pojawia się w piosenka np. " na koniec świata z Tobą iść ..."


To może być ciekawe miejsce na zaręczyny ;p "-gdzie się zaręczyliście ? - na końcu świata " :D:D:D

Szczególnie wczoraj była bardzo miła atmosfera na Starym Mieście muzycy przygrywający na ulicy grali/ śpiewali patriotyczne piosenki. Wiele osób skusiło się na to by przystanąć i pośpiewać razem z nimi. 

Oczywiście jak to zawsze jest po wyjeździe do Torunia, przywożę do domu wiele zdjęć. O to kilka z nich :)



Jednak najbardziej mi się spodobała wyspa tropikalna :) Odrobina lata w te zimne dni :P


Notka dzisiaj mało muzyczna ale z okazji długiego weekendu można zaszaleć i już niedługo tutaj pojawi się notka z nowościami muzycznymi :)


Do zobaczenia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz