środa, 23 listopada 2011

wina

To jeszcze raz ja :)
Dzisiaj w radio szykując się do szkoły usłyszałam pewną piosenkę. Początek był jak piosenka z jakiegoś musicalu aż pomyślałam "Kurcze co to reklama musicalu czy co to?" , no i dalej słucham poznałam wykonawczynie "tak to nie ma nic wspólnego z musicalem, ale kurcze fajne" i tak przerwałam szykowanie i wsłuchałam się w słowa. Uważam, że piosenka jest bardzo ciekawa. Już dawno w radio nie było takich brzmień. Teraz chciałabym się nią z Wami podzielić.


Jest to Blue Cafe w utworze "Wina"

Według mnie płyta to taka dziwna mieszanka, na razie mnie nie przekonuje do siebie. Za dużo kombinowania. Słuchając momentami miałam wrażenie, że stworzyli utwory tak by się przypodobać, i trzymali się współczesnego trendu. Jedynie przekonuje mnie piosenka "Wina". 

Co Wy sądzicie o płycie i piosence "Wina"?

Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz