czwartek, 7 czerwca 2012

"Drugi raz"

Dobry wieczór:)
Dzisiaj nie będę pisać o moich dziwnych rozmyślaniach. Notka dzisiaj bardzo muzyczna:)

Podzielę się z Wami kolejną płytą, którą trochę późno odkryłam ale jak najbardziej jest warta polecenia:) Płyta została wydana w listopadzie ubiegłego roku, nosi tytuł "Drugi raz". Teraz można w radio usłyszeć kolejny promowany utwór Kasi Wilk o tytule "Po prostu". Szczerze to on przykuł moją uwagę ale znalazłam również inne perełki na tej płycie. Posłuchajcie sami może coś wybierzecie dla siebie :)



Dla mnie najbardziej do ucha wpadły dwie piosenki "Ktoś na ziemi" i "Być może". Piękne słowa i muzyka stworzyły pewien klimat, który najbardziej mi się spodobał:) Kasia Wilk to kobieta o niezwykłym mocnym głosie, która zawsze potrafi zachwycić co np. pokazała z Bitwie na głosy śpiewając piosenkę z drużyną Meza "Ważne".  Piosenka "Po prostu" przykuła moją uwagę przez muzykę słowa też są ładne jednak dla mnie słowa to taka kopia piosenki "O niebo lepiej" Mietka Szcześniaka . Porównajcie sami piosenki:)




Co wybraliście dla siebie?:)
Pozdrawiam :* Dobranoc;*
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz