środa, 27 czerwca 2012

Koncert

Hej Kochani:)
Miałam wczoraj napisać ale niestety dzień mnie przerósł. Z minuty na minutę plany się zmieniały, szczerze nawet nie było czasu na jedzenie. Wczorajszy dzień zaczęłam od załatwiania spraw jeszcze na studia (ale niestety wczoraj wszystko płatało figle) wszędzie trafiałam na karteczkę NIECZYNNE !

Moję życie znów wskoczyło na wysokie obroty. Szczerze? Chyba się z tego cieszę, skupiam się na tym co mam zrobić w obecnej chwili, nie zamartwiam się co było kiedyś tylko staram się aby kolejny dzień był tylko lepszy. Wyciskam wszystkie soki z 24h doby:) Tym samym wczoraj po pierwszej próbie z nowym instruktorem zostałam porwana na koncert Kamila Bednarka. :)

Muzyki reggae słucham już od kilku lat myślę, że to było jakoś w drugiej klasie gimnazjum, kiedy dzięki mojej siostrze pierwszy raz usłyszałam Mesajah- Każdego dnia i kilka utworów Jamal. Przyznaje się bez bicia o Kamilu i jego zespole dowiedziałam się z programu MAM TALENT. Od tego momentu rozpoczął się "szał na Bednarka", co raz częściej można było go zobaczyć w telewizji. Jednak myślę, że swoje prawdziwe oblicze pokazał w Bitwie na Głosy. Bardzo byłam ciekawa jakie są jego koncerty i tak się trafiło,że wczoraj mogłam się przekonać na własnej skórze.

Nie jestem jego jakąś zagorzałą fanką no ale mam kilka ulubionych piosenek jego autorstwa. Choć myślę, że po wczorajszym koncercie liczba piosenek może się zwiększyć:)
Wrażenia po wczorajszym jego występie mam na prawdę bardzo dobre. Myślę, że Kamil jest osobą stworzoną do sceny i muzyki reggae. O głosie nie muszę mówić, że ma niepowtarzalny. Chyba każdy wie, że oprócz głosu czy talentu trzeba mieć osobowość i to coś co przyciąga ludzi. Zdecydowanie on to ma! Człowiek o niesamowicie dużych pokładach pozytywnej energii wchodzi na scenę i wręcz tą energią eksploduje! Potrafi zachęcić ludzi do wspólnej zabawy, każdy podrygiwał w miejscu na swój sposób:) Z tego co zauważyłam Kamil jest osobą świadomą siły przekazu słów i to bym nazwała jego tajną bronią. Na scenie widziałam człowieka, który wie po co tam stoi  i w dodatku to wszystko sprawia mu niesamowitą radość.





Jeśli mogę ocenić ten koncert w jakiejś skali, oceniam go na ocenę celującą :) 6/6   Na prawdę polecam koncert KAMILA BEDNARKA. Dla fanów muzyki reggae to idealne miejsce a dla tych co nie do końca czują te klimaty myślę, że ciekawe doświadczenie i spędzenie na prawdę bardzo miło jednej godzinki w swoim życiu:)

Kto z Was był na wczorajszym koncercie?:) Jak wrażenia?:) Jaką byście przyznali ocenę ?;)


Pozdrawiam :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz