czwartek, 14 czerwca 2012

Jedzie pociąg z daleka...

Cześć kochani:*
Trochę czasu mnie nie było. W tym czasie wzięłam udział w Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym "Jedzie pociąg z daleka" i tak na prawdę temu poświęcę tę notkę:) Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości i sprostować co nie co :) Nie zdobyłam żadnego miejsca:)

Pomimo tego został przeprowadzony ze mną i z koleżanką Ulą wywiad do Dziennika Elbląskiego. Co prawda krótki ale to miłe, gdy dla kogoś jest się ciekawą osobą na tyle aby podejść i chwilę porozmawiać. 

Będę się cieszyć jeśli zdobędę dobre miejsce, ale najważniejsza jest przygoda i samo uczestnictwo w tej imprezie — mówi Karolina Kilian, 18-letnia pasłęczanka, która przyjechała do Elbląga, by wziąć udział w konkursie wokalnym "Jedzie pociąg z daleka". Tak jak ona sądził chyba każdy z blisko 70 uczestników tej imprezy.




Rozśpiewanych pasażerów nie brakowało

... Konkurs piosenek Ryszarda Rynkowskiego
Autor: Ryszard Biel
Karolinę Kilian spotkaliśmy na korytarzu Centrum Spotkań Europejskich "Światowid", gdy razem z koleżanką, 14-letnią Urszulą Spychalską, przygotowywała się do muzycznej imprezy. 
Ula miała wystąpić za 30 minut i czas ten poświęciła... na śpiewanie utworu "Za młodzi, za starzy".
— Tę piosenkę Ryszarda Rynkowskiego zaprezentuję w trakcie przesłuchania — tłumaczyła pasłęczanka.


Obie dziewczyny, choć bardzo młode, mają już spore doświadczenia muzyczne. Chodzą na zajęcia do Pasłęckiego Ośrodka Kultury i brały udział w wielu imprezach muzycznych. Karolina śpiewać zaczęła, gdy miała sześć lat, bogate są też doświadczenia muzyczne Urszuli.
— Od trzech śpiewam w chórze istniejącym przy kościele pw. św. Bartłomieja w Pasłęku — mówi czternastolatka.


Obie dziewczyny są bardzo skromne. Choć, jak przyznają, marzą po cichu o jednym z trzech głównych miejsc, to przecież "konkurencja jest bardzo duża".
Pomimo tego, że nie zdobyłam żadnego miejsca jestem bardzo zadowolona:)) To co miałam zrobić, zrobiłam, błędy poprawione, może i to jest plan minimum i mogłam jeszcze coś zrobić ale nie ma co narzekać :) Trochę przykre było, że na konkursie o randze ogólnopolskiej  panowie od sprzętu troszeczkę nawalali no ale trzeba sobie radzić w każdych warunkach i to na pewno jest w pewnym sensie dla mnie lekcja:)


Zamiast nagród rzeczowych i miejscu na podium, zdobyłam coś więcej:). Ten wywiad na prawdę miła niespodzianka i miła reakcja ludzi po występie, którzy podchodzili i gratulowali mi dobrego występu ale także reakcja osób, które po przeczytaniu wywiadu również kierowały do mnie miłe słowa:) Jeśli chodzi o werdykt jury, bym się nie zgodziła w 100% w każdej kategorii  ale to po prostu kwestia gustu a "o gustach się nie dyskutuje". Już na koniec mam dla Was filmik z mojego występu oraz kilka zdjęć :)






P.S Drogie Panie w Housie niezwykłe przeceny :) Ja już się zaopatrzyłam w kilka rzeczy na prawdę warto podskoczyć:)


Pa! :) Pozdrawiam:* 

2 komentarze:

  1. zapomniałaś dodać, że jesteś na głownym zdjęciu na portelu ;D http://www.portel.pl/artykul.php3?i=58217

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie wiedziałam:) dzięki przez Twój link trafiłam jeszcze na film - relacje z całego konkursu:) http://eswiatowid.pl/?page=news&ShowOne=7038

      Usuń