poniedziałek, 25 czerwca 2012

Facebook

Witajcie :)
Dużo czasu mnie nie było ale przez ten czas na pewno nie próżnowałam :D Poukładałam kilka spraw, poczyniłam kroki w szukaniu pracy, rozpoczęłam nowe projekty muzyczne a teraz z lekkim stresikiem czekam na wyniki matur. Nie jestem wymagającą osobą wystarczy mi tyle abym się dostała na te wymarzone studia:)

Kochani dzisiejszy wpis trochę taki organizacyjno- informacyjny:)

Powstał tak zwany "fan page" moje bloga. Nie powstał on dlatego, że czuję się jakaś dobra w pisaniu, czy chcę  być jakąś wyrocznią. Za kogoś takiego się nie uważam. Piszę bo lubię, próbuję poruszać tematy,które mnie zaciekawiły i chciałabym poznać opinię moich czytelników. Powstało to w celu nie denerwowania i nie zapychania facebooka dla moich znajomych moimi nowymi wpisami na blogu. Postanowiłam trochę to odgrodzić co dotyczy bloga a co dotyczy bezpośrednio mnie i moich znajomych :)



Także kochani :) Jeśli lubicie zaglądać i czytać mojego bloga i chcecie być informowani o nowościach w tym miejscu zapraszam do polubienia wtyczki facebook, która znajduje się w lewej części bloga :)

Pozdrawiam i do usłyszenia jutro bo dzisiaj już nie mam nerwów do mojego kochanego sprzętu, który płata mi figle...
Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz