sobota, 3 marca 2012

po przerwie

Witajcie kochani :):) 
Mam nadzieję , że jeszcze tutaj ktoś zagląda. Jeśli tak to bardzo, bardzo dziękuję:) Trochę czasu mnie nie było, dokładnie ponad miesiąc. Przez ten czas sporo się wydarzyło, zmieniło. Jeśli chodzi o najważniejsze wydarzenia w tym czasie to: panieński mojego Miśka, konkurs z fizyki( jak na naszą drużynę poszło nam bardzo dobrze :D)  ślub Miśka  po czym bieg na 18-stkę Moniki, no iii niezapomniany wyjazd na czuwanie do Częstochowy :) Jeśli wariaty z autobusu to czytacie to Was ciule pozdrawiam  :D


Mały miszmasz z tych wydarzeń :)


A co teraz?Hmm... grzecznie posprzątałam chatkę Puchatka ( Mamo, mam nadzieję, że jesteś ze mnie dumna :D), przygotowałam materiały do pracy na WOK i zamierzam wziąć się trochę za przygotowania do matury. Już czas skończyć pracę z polskiego (idzie bardzo powoli, gdyż mam za dużo pomysłów na interpretacje tekstów co nie pozwala mi napisać sensownych zdań;/), porobić zadanka z matematyki no i może (kto wie) przeczytam lekturę ! :D hahaha przepraszam ale te ostatnie jest niemożliwe :D więc pewnie przeczytam streszczenie :D Jednakże, mamy dopiero środek weekendu, więc odrobina relaksu się przyda. Jeden z planów na relaks to film " i że Cię nie opuszczę..." . Oglądał ktoś z Was?:) Warty obejrzenia ?:)

Następny tydzień szykuje się jeszcze ciekawszy niż miniony;/ Dwa spr, dwie pk i dwie matury próbne... Pocieszający jest fakt, że za dwa i pół miesiąca są wakacje! :D 

To by było na tyle jeśli chodzi o mnie. Jeśli chodzi o blogach, ruszam z nowym cyklem::) O co chodzi, dowiecie się już dzisiaj :) Już teraz zachęcam abyście brali w nim czynny udział:) 

Pozdrawiam ;*


Przyszła wiosna a z nią nowe nadzieje...:)

1 komentarz:

  1. a ja czytam!:D tak tak Częstochowa- długo będziemy pamiętać;D

    OdpowiedzUsuń