niedziela, 11 marca 2012

Starcie II

Witam ponownie i ostatni raz dzisiejszego dnia :)
Podsumowując, dzień pełen wrażeń, aż do samego końca.

Nastała wiekopomna chwila na ogłoszenie wyników z pierwszego starcia. 
Bez konkurencyjnym zwycięzcą został cover kryjący się pod nr 2 czyli Adele - Someone Like You (Boyce Avenue acoustic cover) on iTunes .

Bardzo dziękuję wszystkim , którzy wzięli udział w zabawie .
Ponownie chciałabym zachęcić wszystkich czytelników do wzięcia w drugim starciu.
Dzisiaj mam dla Was dwa coveru mega hitu obecnych dni i tygodni czyli
Gotye - Somebody  that i used to know.
Szczerze mówiąc macie cięzkie zadanie. Ja sama bym nie mogła stwierdzić, które wykonanie lepsze, werdykt powierzam w Wasze łapki:):)

W treści komentarza wpisujecie nr do którego jest przyporządkowany cover i gotowe:)
Wasz głos zostanie uznany:)


nr. 1



nr. 2

Kochani to nic nie kosztuje :D Nie trzeba wysyłać żadnych sms-ów. Co tu dużo mówić :)
Zapraszam  do głosowania:)

Dobranoc:*

Można głosować do piątku do godziny 23:59 :):)

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie numer 2.
    Lepsze wokale, oryginalniejszy pomysł i uwielbiam wokal tego faceta z długimi włosami i jego angielski.

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście nr 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście żadne z tych wykonań mnie nie powala, ale jak już mam wybierać jestem za numerem 2.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe obydwie wersje.
    pierwsza ma swoj klimat jest zywsza ale druga ma lepszy wokal :)
    oddam glos na nr 1

    OdpowiedzUsuń