niedziela, 11 marca 2012

Irena Jarocka- Strona Oficjalna

Witajcie:)
Miałam zamieścić wyniki "starcia coverów" i rozpocząć kolejną rundę , jednakże zrobię to w kolejnym wpisie (jeszcze dzisiaj, już za chwilę:)).
Gdy się przed chwilą zalogowałam przeżyłam wielki szok. Moja strona dokładnie link do wpisu http://karoluus.blogspot.com/2012/01/kiedy-serce-spi.html został zamieszczony w księdze gości na oficjalnej stronie ŚP. Ireny Jarockiej.


W tym miejscu bardzo chciałam podziękować mojej czytelnicce Ewie z Warszawy. Podziękować nie za to, że promuje w pewien sposób mój blog ale za to, że czyta mojego bloga, że wyczuwa moje emocje o których piszę. Może nie piszę o tym pięknym i bogatym słownictwem ale bardzo mnie to cieszy, że ktoś to dostrzega tą szczerość i prawdę. W tym momencie na prawdę uwierzyłam, że ten blog to miejsce dla mnie i mogę się nim dzielić, że są ludzie którzy mnie zrozumieją czy też w jakiś sposób ich zainspiruję albo przekażę jakieś uczucia. Na prawdę uwierzyłam w sens pisania tutaj. Dziękuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz